שיווק ופרסום

דנית גרינברג משיקה מארז לחג: כמה יעלו תוספי המזון?

לכבוד השנה החדשה המשפיענית דנית גרינברג וחברת "אלטמן בריאות" השיקו מארז RESTART שכולל תוספי תזונה נבחרים של החברה. המארז יעלה 229 שקלים וניתן לרכוש אותו דרך עמוד האינסטגרם של גרינברג
מערכת ice |  1
דנית גרינברג (צילום אור גפן)
לכבוד השנה החדשה המשפיענית דנית גרינברג וחברת "אלטמן בריאות" השיקו מארז RESTART שכולל תוספי תזונה נבחרים של החברה. מטרתו של המארז הוא לסייע לרוכשים למלא מצברים, להיכנס לאיזון ולהעניק אנרגיה לנשמה ולגוף.
במארז ניתן למצוא את תוסף התזונה פרוביוטיק SHAPE שמסייע לנשים להגיע ל"שייפ" הרצוי בעיניהן אך שמתקשות בתהליך. תוסף זה הינו היחיד עם הזן הפרוביוטי ™B-420
הפועל במערכת העיכול ועשוי להגביר את הפרשת ההורמון 1-GLP שגורם בין השאר לתחושת שובע, כל זאת על פי מנגנון הנמצא במחקרים פרה-קליניים.
לצד זאת, המארז יכלול מוצרי גאמיז המיועדים למי שמעוניינת בהשלמה תזונתית המשלבת טעם וחוויה. המוצר המדובר הוא שילוב פטנטי של סיבים תזונתיים פרה-ביוטים שכוללים ויטמינים, מינרלים ורכיבי תזונה חשובים בתצורה של גומי, ללא תוספת סוכר וצבעי מאכל מלאכותיים.
מארז RESTART יכלול גאמיז BEAUTY המיועד לתמיכה בבריאות העור, השיער והציפורניים וגאמיס ENERGY לשיפור רמת האנרגיה והחיוניות. את המארז ניתן לרכוש דרך עמוד האינסטגרם של דנית גרינברג, באמצעות לינק ייעודי לרכישת בסופר-פארם אונליין, והוא יימכר במחיר של 229 שקל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין על המוצרים של אלטמן
    חני 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממליצה מאוד ואוהבת
    סגור