שיווק ופרסום

לשכת סוכני הביטוח יוצאת במיתוג חדש למיזם הקהילתי

לשכת סוכני הביטוח יצאה במיתוג מחודש למיזם החברה. השם החדש הנבחר הוא "מנצחים ביחד" תחת הסלוגן "הופכים כל אבן בשבילך"

מערכת ice |  1
מושיק בן פורת (צילום גיא קרן)
לשכת סוכני הביטוח ערכה מיתוג מחדש למיזם הלשכה בהובלת מושיק בן פורת. במסגרת המיתוג, הוחלף שם המיזם ל"מנצחים ביחד" ותחת הסלוגן 'הופכים כל אבן בשבילך'. המיזם יצא לדרכו באוגוסט 2021, ובמסגרתו, סוכנות וסוכנים מומחים בביטוחי בריאות ומחלות, מתנדבים לסייע לחולות וחולי סרטן בסבך הבירוקרטיה ובמיצוי זכויות מול חברות ביטוח ובתי ההשקעות.
במסגרת המיזם, כל מתנדב חותם על אמנה מיוחדת, בה הוא מתחייב לטפל בחולי הסרטן ללא עלות כלל, ללא כוונת רווח, ללא מנוי סוכן או כל פעולה רווחית אחרת, רק תרומה לקהילה בה אנו חיים.
המיזם מקיים שיתוף פעולה עם עמותות: חלאסרטן, אחת מתשע, גמני ועוד. נכון להיום, יש יותר מ-60 סוכני ביטוח שבהתנדבות מקבלים לטיפולם חולים שונים כדי להיכנס ולסייע להם בזמן שבו מגיעה אליהם הבשורה הקשה. מאז הוקם המיזם ועד היום, הלשכה וסוכניה סייעו למעל ל-200 חולים וחולות והצליחו לקבל עבורם מיליוני שקלים של תביעות, טיפולים, ניתוחים והשתלות.
 שמו החדש של המיזם ״מנצחים ביחד״ מבטא את הרצון העז של סוכני הביטוח לעזור לחולות וחולי הסרטן לנצח את הבירוקרטיה ביחד איתם, תרומה ושליחות
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מלאכים!
    דור 09/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאפו! ברגעים הקשים הללו, כל כך חשוב שמישהו ילווה את החולה ובני משפחתו, נדמה שכאילו השמיים נפלו עלינו וגם ככה הסיטואציה הזו מאתגרת ומדכאת וזאת מבלי להזכיר את סבך הבירוקרטיה הנדרש לעבור פה
    סגור