שיווק ופרסום

לקראת החג: וולט וארגון לתת במיזם חשוב למען הקהילה

מיזם ״לתת לשנה החדשה״ עלה הבוקר באפליקציית Wolt ומאפשר לרכוש מארזי תרומה של מוצרי מזון עבור משפחות נזקקות וקשישים, ובכך לאפשר למשפחות רבות ככל שניתן לצלוח את תקופת החגים
מערכת ice | 
וולט וארגון לתת (צילום ארגון לתת)
Wolt מחדשת בפעם הרביעית את המיזם החברתי בשיתוף ארגון לתת וקבוצת פז (Yellow וסופר יודה). החל מבוקר ועד סיום חגי תשרי, משתמשי Wolt יוכלו לתרום מארזים עם מוצרי מזון בסיסיים, שיועברו לקשישים ולמשפחות נזקקות, עבור ארוחות החג. מיזם התרומה הפך למסורת באפליקציית Wolt ומוביל בכל שנה את קמפיין פסח וחגי תשרי באפליקציה.
באמצעות אפליקציית Wolt ניתן לתרום שלושה מארזים שונים, בשלושה טווחי מחירים 30 ש״ח, 50 ש״ח ו100 ש״ח. כאשר כל מארז יכיל מגוון מצרכי מזון בסיסיים שייתרמו דרך רשתות סופר יודה, Yellow ופרשמרקט, בבעלות קבוצת פז.
 

המוצרים שיתרמו יאספו מקבוצת פז, יועברו לארגון לתת ויחולקו לפני ובמהלך החגים, לעשרות אלפי משפחות וקשישים נזקקים ברחבי הארץ. מיזם התרומה יתוקשר באמצעות קמפיין דיגיטל רחב היקף בכל הפלטפורמות, שיקרא למשתמשי אפליקציית Wolt להיכנס ולתרום מוצרי מזון לארוחת החג. בנוסף, כל תורם יקבל באמצעות אפליקציית Wolt מכתב תודה על תרומתו. ניתן לתרום בתשלום רגיל באפליקציה, בעזרת כרטיס אשראי או ארנק דיגיטלי כדוגמת Apple Pay ו- Google Pay, וכן בניצול קרדיטים של Wolt ובאמצעות סיבוס.
יוסי ארדמן, מנהל השיווק, וולט ישראל, התייחס לדברים ואמר: ״שיתוף הפעולה עם ארגון לתת הוא כבר מסורת של ממש ואנחנו שמחים להשיק גם השנה את קמפיין ״לתת לשנה החדשה״ באפליקציית וולט. כמו בשנים הקודמות אנחנו רואים ביקוש מצד לקוחות וולט לתרומה נגישה ודיגיטלית, ולכן מיזם התרומות בשיתוף ארגון לתת וקבוצת פז ירוץ באפליקציה לאורך חגי תשרי ויאפשר לתרום מארזי מזון ולסייע לעשרות אלפי משפחות נזקקות לקראת החגים״.
 
ניר שטרן, מנכ"ל קבוצת פז, מסר: ״קבוצת פז גאה להמשיך ולהוביל יחד עם שותפותיה, ארגון לתת וולט, את פרויקט ההתרמות לחג אשר מסייע לעשרות אלפי משפחות לחגוג את ראש השנה בכבוד. המשלוחים של קבוצת פז דרך וולט זוכים להצלחה רבה ומשמשים אלפי ישראלים לקניה נוחה מדי יום. זו זכות עבורנו לתת ללקוחותינו גם אפשרות לתרום למי שזקוק לכך."
 
ערן וינטרוב, מנכ״ל ארגון לתת, ציין: ״אנו גאים בשיתוף הפעולה המתמשך עם Wolt וקבוצת פז, שמבקש להנגיש את אפשרויות התמיכה באוכלוסיות מוחלשות לציבור נרחב ככל הניתן. שימוש בטכנולוגיה ובאפליקציה הפופולרית של Wolt, לצד פריסה ארצית של חנויות נוחות, יסייעו לנו בלתת להרחיב את פלטפורמות התרומה, להגיע לקהלים חדשים, ולאפשר לכל אחת ואחד לתרום כפי יכולתם ורצונם, בדרך הנוחה להם״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה