שיווק ופרסום

Fiverr יוצאת בקמפיין חשוב: הבינה המלאכותית אינה תחליף לעובדים

Fiverr יוצאת בקמפיין חדש  "Power of Humanity", על רקע עליית הבינה המלאכותית ומדגיש את התפקיד החיוני והייחודי של בני האדם ביצירה ובשוק העבודה
מערכת ice | 
הקמפיין של Fiverr (צילום Fiverr)
Fiverr  הכריזה אתמול (חמישי) על קמפיין חדש, "Power of Humanity", על רקע עליית הבינה המלאכותית ומדגיש את התפקיד החיוני והייחודי של בני האדם ביצירה ובשוק העבודה.
צוות הקריאייטיב של Fiverr יצר את הקמפיין האופטימי, שכולל פרסומת בת דקה שתשודר בטלוויזיה האמריקאית ותעלה בדיגיטל, וקמפיין שילוט חוצות שיעלה ברחבי ניו יורק ב-11 בספטמבר, במטרה להבליט את הפוטנציאל של הבינה המלאכותית ככלי בשירות הכישרון האנושי, שאינו בר-תחליף. 
מחקר חדש שיזמה Fiverr והובילה חברת IPSOS מוכיח זאת. 500 עסקים אמריקאים השתתפו במחקר, 90% מהם מעסיקים או מתכננים להעסיק פרילנסרים לטובת פרויקטים שנוצרו באמצעות בינה מלאכותית ג׳נרטיבית. מרבית העסקים אופטימיים לגבי הפוטנציאל של הטכנולוגיה העוצמתית הזאת ומאמינים שחשוב לשלב אנשים וכישרון אנושי  בתהליכי העבודה אלו. 
בפרסומת שתושק היום בדיגיטל ותשודר בטלוויזיה האמריקאית, שני רובוטים שמייצגים את טכנולוגיית הבינה המלאכותית משוחחים ביניהם על המין האנושי ועד כמה מופלא וייחודי הוא בעיניהם.  פסיפס קצבי של וידאו וסאונד יציג רגעים כאוטיים, יצירתיים ויפהפיים בחיי האדם - כאלה שאפילו ישויות מתקדמות עם בינה מלאכותית משתאות מולם. 
קמפיין שילוט החוצות יעלה לאוויר  ב-11.9 ברחבי העיר ניו-יורק (בין השאר בטיימס סקוור, בתחנת Penn, במנהרת Midtown, באוטוסטרדת הצד המערבי וברשות הנמלים). 
הסלוגן של הקמפיין הוא “AI took my job… to the next level” ("בינה מלאכותית לקחה את העבודה שלי… לגבהים חדשים") ומככבים בו פרילנסרים מומחים לבינה מלאכותית מ-Fiverr. ברוח made on fiverr הם צולמו על ידי צלמים פרילנסרים של Fiverr . הקמפיין פונה לאותם אנשים שחוששים מהשתלטות הבינה המלאכותית על שוק העבודה ומבקש להעביר מסר אופטימי ומרגיע, לגבי האמונה ביכולת של המין האנושי להשתמש גם במהפכה הטכנולוגית הזו על מנת להתקדם ולהתפתח.
גלי ארנון, סמנכ"לית השיווק של Fiverr, אומרת היום: " ב-Fiverr  אנחנו 'טכנו-אופטימיסטים'. כפלטפורמה גלובלית שבנויה על כישרונות אנושי, Fiverr מאמצת  את טכנולוגיית הבינה מלאכותית ומאמינה שבכוחה לתרום ליצירתיות, לייעל תהליכי עבודה ולשפר תפוקה. מדהים לראות איך הקהילה שלנו אימצה במהירות את מהפכת הבינה המלאכותית - מעסקים שמחפשים פרילנסרים שיסייעו להם להטמיע בינה מלאכותית במוצריהם, ועד לפרילנסרים שנעזרים בבינה מלאכותית כדי לשפר את היעילות שלהם, או שפונים להתמחות בבינה מלאכותית כדי לענות על הביקוש הגובר לכך.  הקמפיין החדש שלנו מכיר בכוחה של הבינה המלאכותית, מבלי להתעלם ממקור ההשראה האולטימטיבי: הכישרון האנושי".
רשימת קרדיטים: סמנכ"לית השיווק Fiverr, גלי ארנון, ראש מחלקת ברנד גלובלי Fiverr, מאט קלונן, סמנכ"ל עיצוב Fiverr , נדב ברקן, סמנכ"לית תקשורת בינלאומית, שיבון אלדרס, מנהל קריאטיבFiverr , עמי אלוש, מנהל שיווק בכיר, Fiverr, אדם וינוגרד, קריאייטיב ליד Fiverr, נמרוד מימן, קריאייטיב Fiverr,עידן קרביץ, קריאייטיב Fiverr, רונן קורנברג, מנהל מחלקת עיצוב, Fiverr , יעל גלעד. במאי: קוונטין דרוניזיר. חברת הפקה: Arts and Sciences
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה