שיווק ופרסום

מלון קמפינסקי מתחדש: זה האורח שהגיע לבקר

מלון דיוויד קמפינסקי בתל אביב בחר להחיות את אחד מהקירות החיצוניים של המלון עבור יצירת אמנות רחוב אייקוניות של אמן הפופ ארט האקסנטרי אלק אנדון, המוכר בעולם האמנות כאלק מונופולי כדמות הדוד ממשחקי המונופול
מערכת ice | 
הדוד מהמונופול (צילום קמפינסרי תל אביב)

מלון דיוויד קמפינסקי בתל אביב בחר להחיות את אחד מהקירות החיצוניים של המלון עבור יצירות אמנות רחוב אייקוניות של אמן הפופ ארט האקסנטרי אלק אנדון, שמוכר בתחום האמנות אלק מונופולי, דמות הדוד ממשחקי המונופול אותה החל לצייר ב-2008 לאחר הקריסה של הוול סטריט- דמות המסמלת מבחינתו את הסגידה של החברה המודרנית לעושר ושגשוג.

דמויות נוספות בהן עושה אנדון שימוש ביצירותיו הם ריצ'י ריץ'{הילד העשיר} וסקרוג' הדוד העשיר של דונלד דק שלצד הדוד מהמונופול מעטרות כיום מבנים במיאמי, לוס אנג'לס, דובאי, מיקונוס וכעת גם בתל אביב. יצירות אלה של אלק מונופולי, שהחלו בגרפיטי רחוב, עברו במהלך השנים לתמונות ופסלי אקריל נוצצים והן מוצגות היום בגלריות האמנות הנחשבות בעולם ונמכרות החל מאלפי דולרים ליצירה ועד מאות אלפי דולרים לציורי ענק. רשימת הלקוחות שלו כוללת ידוענים כמו רוברט דה נירו, מיילי סיירוס, רובין ת'ק, סנופ דוג, סת' רוג'ן,  ולקוחות פרטיים הנמצאים במקומות מכובדים ברשימת עשירי העולם.

אמן הגריפטי אלק מונופולי מסר: "נפגשתי עם מנכ"ל מלון קמפינסקי והצגתי לו שרטוט של ציור גרפיטי שאני מעוניין לעשות על קיר המלון כמחווה לכל האהבה שאני מקבל במהלך ביקוריי בישראל. לשמחתי המנכ"ל אישר את הסקיצה באופן מיידי וכבר באותו הלילה הגעתי למלון עם 30 פחיות של תרסיס צבע ובמשך שש שעות, יצרתי גרפיטי עם מסר חיובי של איש המונופול וריצ'י ריץ' מנופפים לשלום לעוברים ושבים. למרות שיצירה כזו הוא בין 500-700 אלף דולר, עשיתי את זה בהתנדבות עבור האנשים מתוך אהבה לגרפיטי ואמנות הרחוב".

גיא קליימן מנכ"ל מלון דיוויד קמפינסקי ת"א מסר: "אלק אנדון אוהב ישראל וכחלק מהחיבור שלו למקום, הוא החליט להחזיר אהבה בדרך הכי טבעית לו ולתרום ציור גרפיטי על קיר שיהווה נקודת ציון בסיורי הגרפיטי הפופולריים ברחבי העיר. אין לי כל ספק שהיצירה האייקונית  המתפרסת על פני 40 מ"ר בפריים לוקיישן בת"א, תהפוך להיות נקודה מרכזית בסיורים הללו ותתרום רבות לתדמיתה הססגונית של העיר

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה