שיווק ופרסום
קייט הדסון נבחרה לייצג את חברת האסתטיקה הישראלית. צפו
הכוכבת קייט הדסון נבחרה לתפקיד השגרירה הבין-לאומית של חברת אלמה. בקמפיין החדש הדסון מציגה טרנדים חולפים בעולם הביוטי, ואת המלצתה להחליף אותם בטיפולים טבעיים של חברת אלמה
חברת אלמה מקבוצת Sisram Medical, שפועלת בתחום פתרונות רפואיים ואסתטיים מבוססי אנרגיה, הכריזה על בחירתה בקייט הדסון לתפקיד שגרירת המותג העולמי החדשה שלה. הדסון היא שחקנית עטורת פרסים, יזמית מצליחה ודמות מעוררת השראה בתחומים היופי, האסתטיקה ואורח חיים בריא. נוכחותה רבת ההשפעה תסייע לאלמה להביא לקדמת הבמה את משימתה לקידום פתרונות אסתטיים בטוחים, יעילים ומוכחים קלינית.
הדסון ידועה ברחבי העולם בזכות הופעותיה האייקוניות בסרטי הקולנוע "כמעט מפורסמים", "איך להיפטר מבחור ב-10 ימים" והלהיט עטור השבחים של נטפליקס משנת 2022 "רצח כתוב היטב: תעלומה יוונית". מלבד כישרון המשחק והכריזמה הטבעית שלה, הדסון זוכה להערצה הודות לפעילותה הפילנתרופית, המסירות לילדיה והגישה האותנטית שלה לנושא היופי מדי יום.
במסגרת שיתוף הפעולה, אשר נושא את הכותרת "Look Beyond the Trend", הדסון וחברת אלמה שואפות להציג את העוצמה הנובעת מאימוץ הגישה האותנטית ליופי. בקמפיין יוצגו מוצרי הדגל של אלמה, ובהם Harmony, Soprano, Opus ו-Alma PrimeX.
Harmony הוא מכשיר היעיל עבור 65 התווית אסתטיות שונות; Soprano הוא מכשיר עטור פרסים להסרת שיער; Alma PrimeX ו-Opus מספקים חוויה יוצאת מן הכלל לעיצוב הגוף ומיצוק העור. בנוסף לכך, הקמפיין יכלול את מותג המכשור הביתי של אלמה (LMNT), מוצר ייחודי מסוגו, המביא את הטכנולוגיה המקצועית של החברה אל הצרכן הביתי.
את סרט הקמפיין ביים במאי הקולנוע האמריקאי אנתוני מנדלר, הידוע בזכות עבודתו עם כוכבי-על דוגמת ביונסה, אמינם, שאקירה וטיילור סוויפט. הקמפיין החדש מראה לציבור את החשיבות של שימוש בפתרונות אסתטיים אמינים ועל-זמניים על פני טרנדים חולפים.
בסרט מוצגת הדסון מתנסה מול המצלמה בטרנדים אסתטיים אמיתיים וביזאריים, הפופולריים ברשתות החברתיות, דוגמת שימוש בחלזונות להצערת העור או הסרת שיער על בסיס חלמון ביצה. הקמפיין יוצג ברשתות החברתיות ובפלטפורמות דיגיטליות נוספות במהלך חודש ספטמבר.
בסרט מוצגת הדסון מתנסה מול המצלמה בטרנדים אסתטיים אמיתיים וביזאריים, הפופולריים ברשתות החברתיות, דוגמת שימוש בחלזונות להצערת העור או הסרת שיער על בסיס חלמון ביצה. הקמפיין יוצג ברשתות החברתיות ובפלטפורמות דיגיטליות נוספות במהלך חודש ספטמבר.
עוד ב-
"אנו נרגשים לקבל את פני הכוכבת ההוליוודית קייט הדסון כשגרירת המותג הבין-לאומית החדשה שלנו", אמר ליאור דיין, מנכ"ל אלמה. "כישרונה יוצא הדופן, הכריזמה הייחודית שלה ומסירותה לאסתטיקה ו-Wellness עולים בקנה אחד עם המשימה של אלמה. קייט כבשה מיליונים ברחבי העולם כאייקון קולנועי וכן, כדמות מעוררת השראה המעודדת אותנטיות וגישה טבעית ליופי. אין לי ספק כי לשיתוף הפעולה עם קייט ערך מוסף גדול עבור המותג בהפצת המסר של אלמה ברחבי העולם".
"השותפות עם אלמה מרגישה טבעית להפליא היות ואנחנו חולקים את אותה התשוקה", אמרה קייט הדסון. "ההיכרות שלי עם אלמה החלה כשהתנסיתי באופן אישי במוצרים Harmony ו-Alma PrimeX והדבר שהכי אהבתי בהם, הוא שאני יכולה לראות תוצאות ממשיות על העור שלי. אני מזדהה מאוד עם מסירותה של אלמה לקידום פתרונות אסתטיים שמחזקים את היופי הטבעי. אני מאמינה שצריך לעודד אנשים לאמץ את הייחודיות שלהם ולגרום להם להרגיש בטוחים לגבי גופם – ואלמה גורמת לזה לקרות".
"השותפות עם אלמה מרגישה טבעית להפליא היות ואנחנו חולקים את אותה התשוקה", אמרה קייט הדסון. "ההיכרות שלי עם אלמה החלה כשהתנסיתי באופן אישי במוצרים Harmony ו-Alma PrimeX והדבר שהכי אהבתי בהם, הוא שאני יכולה לראות תוצאות ממשיות על העור שלי. אני מזדהה מאוד עם מסירותה של אלמה לקידום פתרונות אסתטיים שמחזקים את היופי הטבעי. אני מאמינה שצריך לעודד אנשים לאמץ את הייחודיות שלהם ולגרום להם להרגיש בטוחים לגבי גופם – ואלמה גורמת לזה לקרות".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה