שיווק ופרסום

מלם שכר מתחדשת: זה השינוי הכולל שנעשה בחברה

מלם שכר משיקה שם ולוגו חדשים לחברה- "מלם שכר פלוס". זה כבר כמעט 30 שנה שחברת מלם שכר מספקת ללקוחותיה מגוון פתרונות מעבר לשירותי שכר בלבד ועל כן, הוחלט להוסיף לשם החברה את המילה "פלוס"

מערכת ice | 
Malam Team
מלם שכר משיקה שם ולוגו חדשים לחברה- "מלם שכר פלוס". זה כבר כמעט 30 שנה שחברת מלם שכר מספקת ללקוחותיה מגוון פתרונות מעבר לשירותי שכר בלבד ועל כן, הוחלט להוסיף לשם החברה את המילה "פלוס".
החברה עם שמה החדש מייצגת את הדור הבא של פתרונות לניהול ההון האנושי בארגון ואת מכלול הפתרונות המקיפים המאפשרים ניהול מלא של מחזור חיי העובד בארגון-מהקליטה ועד הפרישה, אשר חברת מלם שכר פלוס מאפשרת ללקוחותיה.
קרן שביט, סמנכ"ל השיווק של חברת מלם שכר פלוס: "המיתוג מחדש מייצג חברה המציעה ללקוחותיה את הדור הבא של פתרונות לניהול ההון האנושי בארגון, בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, עם משקים חדשניים, רעננים וידידותיים למשתמשת העומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של אבטחת מידע ושמירה על פרטיות.

קרדיט: יח"צ
יצרנו קונספט פרסומי הכולל: שפה אחידה, שמתכתבת עם הלוגו והצבעים המוכרים (בכחול ובאדום), עם חיבור של כנף צבעונית נוספת המשמשת חיבור בין הפתרונות הטכנולוגיים שפיתחנו עבור עולמות ה- HR והפיננסים, המאפשרים לכל ארגון לנהל באופן מלא את מחזור חיי העובד "From hire to retire."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה