שיווק ופרסום

זה בהחלט אחד השחקנים המוכשרים בישראל, וגם הפסטרמה אחלה

משה אשכנזי חוזר לככב בפרסומת החדשה של זוגלובק וגורם לנו לפנטז על פסטרמה גחלים, וגם עליו בעוד תפקידים בטלוויזיה
מערכת ice | 
משה אשכנזי בפרסומת זוגלובק (צילום יח"צ)

אם יש שחקן אנדרייטד בטלוויזיה הישראלית הרי זה משה אשכנזי. השחקן שלמרות שם המשפחה שלו, קשה לשייך אותו לעדה מסוימת, לא נראה מספיק על המסך שלנו. מי שדאגה לנצל את הכישרון שלו זו חברת זוגלובק שעלתה השבוע בקמפיין חדש עם  משרד הפרסום LEAD.

דבר המשרד 
"בפעם הקודמת השקנו את קטגוריית הפרמיום דרך אירוח ביתי, הפעם רצינו לקדם את מגוון הנקניקים ואת סדרת הדק דק, אתגרנו את התפיסה של נקניקים כסנדוויץ' לבית ספר, ולקחנו אותם צעד קדימה לעמדה נחשקת."
סיפור מבניית הקמפיין 
"את הריקוד שמשה עושה כשהוא מגיע למקרר יחד עם אשתו, הוא אילתר במהלך הצילומים, כנראה נשאר בו חלק מהתקופה שלו ברוקדים עם כוכבים."
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרוייקט?
"לוודא שיישארו נקניקים לכל אורך הצילומים, משה חולה על פסטרמות עוד מהתקופה שלאבא שלו היה קו חלוקה, והוא פשוט נשנש אותן על הסט."
 


 
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
"צווווקרמן (בקול של משה) מי יודע אולי הוא יחזור.."

 


מספר ימי צילום: 1
קרדיטים 
סמנכ"לית שיווק: ליאת גילר
מנהלת תחום: קרן וינקלר
סמנכ"ל קריאייטיב: עידן רגב
מנהלת קריאייטיב: מאיה פלר
קופי: דביר לויטס
ארט: נעמי שביט
משנה למנכ"ל: דורון ארד
ניהול לקוח: חן ביטון, שובל אדלשטיין
במאי: רני כרמלי
חברת הפקה MIALMA
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה