שיווק ופרסום

יעל גולדמן חוברת למותג הקוסמטיקה האהוב: "ערך אמיתי לצרכנית הישראלית"

מנחת הטלוויזיה, יוצרת התוכן והדוגמנית יעל גולדמן נבחרה להיות השגרירה מקומית של מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי VICHY. גולדמן מסרה: "כמי שמשתמשת כבר מספר שנים במוצרי VICHY ומזדהה עם ערכי המותג, אני שמחה וגאה לייצג את וישי בישראל ובטוחה כי שיתוף פעולה ייתן ערך אמיתי לצרכנית הישראלית"
מערכת ice | 
יעל גולדמן לווישי (צילום יחצ)
מנחת הטלוויזיה, יוצרת התוכן והדוגמנית יעל גולדמן נבחרה להיות השגרירה מקומית של מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי VICHY (וישי) בישראל. בתפקיד החדש תיקח גולדמן חלק משמעותי בפעילות המותג בישראל שכולל קמפיינים דיגיטליים, פעילות ברשתות החברתיות, נראות בנקודות המכירה ברחבי הארץ, פעילות בנכסים הדיגיטליים שלה ועוד.
גולדמן היא מנחת טלוויזיה, שחקנית, יוצרת תוכן ודוגמנית בין-לאומית. גולדמן מנהלת את אחד מחשבונות האינסטרגם הפופולאריים בישראל עם מעל 140 אלף עוקבים, מנחה את תוכנית הטלוויזיה "מרגישות יופי" בקשת 12 ומגישה ברדיו תל אביב FM102 את תוכנית הלייף סטייל.
מותג הטיפוח הצרפתי VICHY, הוא מותג האנטי אייג'ינג הנמכר ביותר באירופה. למותג פתרונות פורצי דרך המבוססים על מי מעיינות וולקנים, שהוכרו כבעלי סגולות טיפוליות וחיוניות להרגעת העור וחיזוקו מפני מפגעים חיצוניים. הפורמולות הייחודיות של מוצרי וישי מבוססות על חומרים פעילים ומחקרים מדעיים נרחבים. מוצרי וישי היפואלרגניים, נבדקו דרמטולוגית והוכחו קלינית.
לדברי גיא דנמן מנכ"ל חטיבת הדרמו-קוסמטיקה בלוריאל ישראל: "הבחירה בגולדמן הוא חלק ממהלך אסטרטגי רחב שמטרתו להעניק לצרכנית הישראלית מידע עשיר בכל הקשור לפתרונות המתקדמים לעור ולשיער שווישי מציע. באמצעות שיתוף הפעולה תעמיק גולדמן את המודעות למותג ולערכים שהוא מייצג: חדשנות, מומחיות, נשיות ואלגנטיות. פעילותה תשולב במקביל לפעילות עם מומחים רפואיים והיועצת המדעית של וישי בישראל, ד"ר להבית אקרמן".
יעל גולדמן הוסיפה: "כמי שמשתמשת כבר מספר שנים במוצרי VICHY ומזדהה עם ערכי המותג, אני שמחה וגאה לייצג את וישי בישראל ובטוחה כי שיתוף פעולה ייתן ערך אמיתי לצרכנית הישראלית". לדבריה: "אני מתרגשת משיתוף הפעולה עם מותג נחשק ויעיל המתמחה באנטי-אייג'ינג ובריאות העור והשיער. כמי שמגיעה מעולמות הביוטי, הטיפוח והאסתטיקה, VICHY מייצג את כל הערכים בהם אני מאמינה. החיבור בנינו היה טבעי ומידי ואין לי ספק שמצפה לנו שנה מלאה בעשייה והצלחה גדולה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה