שיווק ופרסום

בעלות מאות אלפי שקלים: מותג בינלאומי משיק קמפיין ענק בישראל

חברת ברילה משיקה שפה התקשורתית חדשה לקראת ראש השנה וחגי תשרי, תחת המסר: "המתכון האיטלקי לביחד"
מערכת ice | 
השפה החדשה של ברילה (צילום יחצ)
מותג הפסטה האיטלקי ברילה, משיק ברחבי העולם שפה תקשורתית חדשה. בישראל, בתזמון מדויק ויוצא דופן, השפה התקשורתית תושק לקראת ראש השנה וחגי תשרי, תחת המסר: "המתכון האיטלקי לביחד" וייחתם עם סלוגן המותג: "ברילה – סימן שאתם אוהבים".
במסגרת הקמפיין החדש, תיחשף סדרת הרטבים לפסטה של ברילה, העשויה מ- 100% עגבניות איטלקיות, יחד עם הפסטות המיוחדות לחגים, ואירועים משפחתיים. הקמפיין בשפה החדשה יעלה בישראל בהשקעה של 200 אלף שקל והוא יציע מתכונים משפחתיים
למנות חגיגיות, המשלבות את הפסטות המיוחדות של ברילה עם סדרת הרטבים של המותג המגיעה ב-6 טעמים ייחודיים המתאפיינים באיכות, טריות, חומרי הגלם המעולים מתבשלים לאיטם כדי להגיע לטעם עשיר ונפלא. כך נראה הקמפיין החדש של החברה:
  
חשיפת השפה החדשה של ברילה תכלול פרסום רחב בערוצי הדיגיטל, משפיענים ועוד. הקמפיין של ברילה יציג לרגל ראש השנה כיצד בעזרת סדרת הרטבים והפסטות המיוחדות
הצרכנים יכולים להכין ארוחה טעימה, בקלילות, ללא כל מאמץ, ארוחה מזינה ומהירה, אשר מחברת את כל המשפחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה