שיווק ופרסום

מותג טיפוח חדש נכנס לתמונה: "בוטני" משיקה קולקציית חגים

בוטני, מותג קוסמטיקה טבעית, משיק לקראת החגים את הסדרה החדשה שכוללת ליין מוצרים חדש לטיפוח הפנים והגוף. טווח המחירים של הסדרה הוא 59.90-99.90 שקלים וכולה זמינה לרכישה באתר החברה ובנקודות נבחרות
מערכת ice | 
בוטני (צילום איה וינד)
בוטני, מותג קוסמטיקה טבעית, משיק לקראת החגים את הסדרה החדשה שכוללת ליין מוצרים חדש לטיפוח הפנים והגוף. כל המוצרים בסדרה מבוססים על תמציות ורכיבים טבעיים ואורגניים, ואריזות מוצרי החברה עשויות כולן קנה סוכר ממקור טבעי, ידידותיות לסביבה וניתנות למחזור.
בסדרה החדשה ניתן למצוא מגוון מוצרים ממקור טבעי כגון סרום פנים חומצה היאלורונית,  התורם לשיפור מראה העור, ומסייע לייצור קולגן ולהפחתת קמטים; קרם פנים ללילה אנטי אייג'ינג עם חומצה היאלורונית וחמאת גוף עשירה, התורם למראה עור בריא, ועשיר בתמציות שמנים אורגניים בריכוז גבוה. המוצרים לא כוללים רכיבים מהחי, לא נוסו על בעלי חיים ובעלי רישיון משרד הבריאות.
טווח המחירים של הסדרה הוא 59.90-99.90 שקלים וכולה זמינה לרכישה באתר החברה, ברשת הפארם של שופרסל BE, ניצת הדובדבן וחנויות טבע נוספות. החברה היא מותג טבעית כחול-לבן. ליין מוצרי הקוסמטיקה שלה כולל גם סבון פנים מוס, מסכת בוץ מינרלי, קרם פנים אנטי אייג'ינג, קרם לילה אנטי אייג'ינג, חמאת גוף, קרם ידיים וקרם רגליים.
ניתן למצוא בקרב מוצרי המותג גם את סדרת מוצרי הטיפוח הכוללת שמפו, מרכך, סבוני גוף, סבוני ידיים ומסכות שיער המכילים רכיבים טבעיים ואורגניים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה