שיווק ופרסום

המכללה למנהל השיקה קמפיין שהופק כולו ע"י בינה מלאכותית

המכללה למנהל במהלך שמתכתב עם הלך הרוח בשוק הלימודים בישראל ומשיקה קמפיין חדש שנעשה כולו על ידי בינה מלאכותית
מערכת ice | 
בינה מלאכותית (צילום vecteezy)
המכללה למינהל השיקה קמפיין חדש שהופק מראשיתו ועד סופו באמצעות כלי בינה מלאכותית משלב התכנון עד הצילום. קמפיין נוצר בעבודה עם יונתן סטירין, ממייסדי אדלר חומסקי, אריאל פרידן במאי ומפיק מוכר בתעשייה ואבי זיתן, יועץ אסטרטגי. הסלוגן המוביל של הקמפיין הוא  "AI connect - האקדמיה של העולם החדש" והוא צולם כולו אך ורק על ידי טלפון סלולרי. 
בשנים האחרונות חלה התפתחות מסיבות בתחום הבינה המלאכותית, וכעת המערכות הללו השתלבו בכל תחום בעולם התעסוקה. כניסתן עלולה להוביל לשינויים מרחיקי לכת בשוק העבודה בארץ ובעולם. בנוסף,  בגלל שהפך לכלי עבודה במרכזי בשגרת עבודתם של עובדי ההייטק בישראל הביקוש לשלוט בכלי הפך לשורה רלוונטית וחשובה בקורות החיים כיום.
 

כיוצא מכך, הביקוש לקורסים בעלי זיקה לתחום הבינה המלאכותית עלה במאות אחוזים. לכן, המכללה הסיקה את מסקנותיה ומשיקה את הקמפיין. בנוסף לעובדה שהוא נעשה כולו על ידי בינה מלאכותית מטעם המכללה נמסר כי הוא מהווה ירית הפתיחה לתוכנית רחבה יותר של המוסד. במסגרת התוכנית החל מהשנה הקרובה תשלב כלי בינה מלאכותית בתוכניות הלימוד השונות במוסד. הקמפיין נעשה בניהול מנכ״ל המכללה, בני אלון ושל סמנכ״לית השיווק והדיגיטל, עידית כהן ברגר.
עידית כהן ברגר, סמנכ"לית שיווק ודיגיטל של המכללה למינהל, מסרה: "כמכללה אקדמית מובילה, המכללה למינהל רואה את עצמה כמובילה את העולם החדש והדבר בא לידי ביטוי בכל אספקט, כולל הליכה בדרך לא סלולה בעולם טכנולוגי מאתגר. מובילי תחומי השיווק והפרסום , לצד מובילי תחומי האקדמיה, נענים לאתגר שמציב עולם זה ועובדים בצורה גמישה ומתקדמת המתאימה לאתגר הטכנולוגי המורכב הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה