שיווק ופרסום

דנה זרמון משיקה מותג הלבשה לוהט: כך זה נראה

דנה זרמון: "אני מרוגשת היום בערך כמו בחתונה שלי, לחגוג באירוע עם אלפי נשים שילבשו את את הלוק והמותג שעיצבתי עם איתי ברנדס. זה לוק קליל ונח שמתאים לכל המידות וגורם לכולם להרגיש שוות וניתן ללבוש אותו במספר רב של סגנונות"
מערכת ice |  3
דנה זרמון ZAZA (צילום אור גפן)
דנה זרמון, coverme ו-ITAY BRANDS יוצאים בשיתוף פעולה ראשון מסוגו. עקב ההצלחה המסחררת של קופסת הטוטאל לוק הראשונה, שהכילה סט לבוש וואן סייז  -שמלה שחורה וחולצה מכופתרת לבנה, שעוצבה על ידי ITAY BRANDS ועוד מספר פריטים נוספים ולקראת סיום פרויקט חייה (הלוק היומי) - זרמון סוגרת שנה וחוגגת באירוע מפואר את לוק השנה.
לשם כך, אמש (שני) הושקה קופסת טוטאל לוק שניה במועדון השלוותה בנמל תל אביב, בחסות המותג ITAY BRANDS שעיצבו את הלוק המיוחד לדנה ולכל אלפי הנשים, אשר כולל סט של חולצה וחצאית, שניתן ללבוש לסוגים שונים של אירועים והוא מתאים לכל המידות. לאירוע הגיעו כל הנשים לבושות באותו סט שרכשו לערב שכולו מסיבת קיץ, אלכוהול ושלל הפתעות.
דנה זרמון: "אני מרוגשת היום בערך כמו בחתונה שלי, לחגוג באירוע עם אלפי נשים שילבשו את את הלוק והמותג שעיצבתי עם איתי ברנדס. זה לוק קליל ונח שמתאים לכל המידות וגורם לכולם להרגיש שוות וניתן ללבוש אותו במספר רב של סגנונות. אני שמחה להשיק את העסק החדש שלי ZAZA עם איתי ברנדס".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא מעניינת הזרגון הזאת (ל"ת)
    סמואל 08/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    Want's to be בעמדת הזינוק .
    זיוית זוהר 08/2023/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    דנה זרמן, want's to bo מענינת, אבל היא לא .
    סגור
  • גברת זרגון ממש לא מעניינת (ל"ת)
    דוד 08/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור