שיווק ופרסום

סמסונג משיקה מתחם קיץ חדש ללקוחותיה: כך תוכלו להיכנס

לרגל השקת הדור החמישי של מכשירי Galaxy Z סמסונג משיקה ללקוחותיה מתחם VIP הכולל ג'קוזי, קוקטיילים מרעננים ושלל פינוקי, בנוסף יוכלו המבקרים במתחם להתנסות בחווית צילום מתקדמת וייחודית בטלפונים החדשים
מערכת ice |  1
מתחם סמסונג (צילום עידו איז'ק)

חודשי הקיץ החמים של אוגוסט כבר כאן: סמסונג מזמינה את לקוחותיה להתרענן יחד עם כל המשפחה במתחם Join The Flip Side במסעדת הילטון ביץ'. מבקרי המתחם יזכו ליהנות מג'קוזי פרטי ומפנק, מיטות שיזוף וערכת חוף במתנה עם מוזיקה חיה, עמדות אוכל וקוקטיילים.

במתחם הייעודי הוקמו עמדות סלפי עם הדור החמישי של הטלפונים המתקפלים החדשים Galaxy Z Flip ו Fold. המבקרים יוכלו להתנסות בחווית צילום מתקדמת וייחודית זאת באמצעות עיצובים מגוונים, יכולות צילום איכותיות הכוללות גם תנאי תאורה חלשה וזוויות צילום שונות ומגוונות. הפעילות מיועדת ללקוחות סמסונג בלבד, בהרשמה מראש במהלך חודש אוגוסט. על מנת לשמור מקום ולממש הטבת VIP, משתמשי גלקסי מוזמנים להיכנס לאפליקציית סמסונג ממברס, להוריד את הקופון ולזכות באירוח.

מיה סגל דוברות סמסונג ישראל מסרה: "כחלק מהשקת מכשירי גלקסי Z, אנו שמחים לפתוח את מתחם הקיץ המרענן Join The Flip Side, ולאפשר ללקוחותינו ליהנות מחווית VIP ייחודית. גם השנה, כמו בשנים האחרונות, משתמשי גלקסי זוכים ליהנות מהטבות שוות ומפנקות ולשתף את הרגעים היפים והחוויות שלהם".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    W Samsung
    נתנאל 08/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כרגיל עוד פינוק מסמסונג... אוהב אותם
    סגור