שיווק ופרסום

דינמיקה בשירות מהפכני: כך תקבלו את המוצר ישירות למלון

חברת דינמיקה משיקה שירות חדש ותאפשר אספקת מוצרים עד לבית המלון באילת מבלי להגיע לסניף
מערכת ice | 
הסניף של דינמיקה באילת (צילום null)

חברת דינמיקה משיקה שירות חדש למזמינים מהסניף באילת ותאפשר אספקת מוצרים עד לבית המלון. החל מהיום, תאפשר החברה אספקת מוצרים עד לבית המלון. "שריון מכשיר" מבטיח ללקוחות שהסמארטפון בצבע ובנפח שרצו ממתין להם בסניף, ומעתה עם השירות החדש, הלקוחות יקבלו את הסמארטפון או שאר מוצרי דינמיקה, עד לבית המלון, בין אם זה לשפת הבריכה, לחוף הים או ללובי- זאת מבלי להגיע לסניף.

שריון מכשיר באילת נועד לתת מענה לכל מי שנוסע לחופשה ורוצה להגיע בראש שקט, כשהמוצר שבחר נמצא במלאי, בדיוק בצבע ובנפח. דינמיקה מדווחת שהשנה נרשמה עלייה של 50% בהיקף השריונים לאילת.

איך זה עובד? נכנסים לאתר דינמיקה, בוחרים את הדגם שרוצים ולוחצים על "שריון באילת". במסך שייפתח ניתן יהיה לבחור מסירה בסניף או מסירה במלון. לאחר שבחר, הלקוח מזין את תאריך ההגעה, שם המלון וביום ההגעה הוא יקבל את המשכיר למקום בו יהיה.

אלי אדדי מנכ"ל דינמיקה מסר: "נערכנו לביקושי הקיץ, עם חנות שישית באילת וכעת אנחנו משיקים שירות חדש "מזמינים מהבית ומקבלים למלון". עם השירות החדש, אנחנו מאפשרים ללקוחות לנצל את החופשה שלהם עד הסוף. נפגוש את הלקוחות איפה שירצו: בין אם זה באחד מסניפי אילת, בבית המלון או על שפת הים. המהלך הינו חלק משורה של מהלכים שהשקנו לאחרונה, כמו הטרייד אין".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה