שיווק ופרסום

נבחרת המשפיענים של וולט חגגה בביתה של קורין גדעון. צפו

נבחרת המשפיענים של וולט חגגה אמש בביתה של קורין גדעון את אירוע הקיץ של המותג. ירדן ויזל, עינב בובליל, מירי כהן ועוד הגיעו לחגוג
מערכת ice | 
קורין גדעון (צילום אור גפן)

נבחרת המשפיענים של המותג וולט חגגה נפגשה אתמול בערב בביתה של קורין גדעון לאירוע הקיץ של המותג. הנבחרת התקבצה בדירתה במרכז תל אביב וכל הדירה של גדעון נצבעה בצבעי וולט עם מרצ'נדייז, תמונות ועוד. בוולט קיימים למעלה מ-200 ישובים בארץ הנהנים מהשירות של החברה ומזמינים ממסעדות, סופר ואפילו פארם, בקלות דרך האפליקציה.

הגיעו לחגוג: דניאל עמית, קורין גדעון, עינב בובליל, ירדן ויזל, אליטה אופק, נדיר אליהו, שיינא, גל זהבי, אפרת ליכטנשטט, מירי כהן, עומרי לוי, רוני שינקמן ועוד. במהלך הערב חגגו הנוכחים יום הולדת 29 לירדן ויזל והחברים הפתיעו אותה בעוגת יום הולדת עם נרות.


 


חברת וולט החלה את פעילותה בישראל בשנת 2018 עת פתחה סניף באזור תל אביב, כיום פועלת החברה גם בגוש דן, השרון, בקעת אונו, ירושלים, באר שבע וחיפה. בשנת 2020 הרחיבה החברה את שירותה גם לתחומים נוספים מלבד משלוחים ממסעדות, כגון משלוחים מחנויות נוחות, חנויות פארם, חנויות דיגיטל, פיגרים ועוד. לאחרונה החלה וולט לשתף פעולה עם חברת המוצרים והמשלוחים סיבוס ואף פתחו חנות אינטרנטית.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה