שיווק ופרסום

הנעל שהפכה להצלחה מסחררת בזכות אסטרטגיית שיווק חריגה

מותג נעלי הספורט HOKA הפך להצלחה מסחררת בקרב ספורטאים, מתאמנים ואנשים שרוצים נוחות ברגליים. סמנכ"ל ההנעלה בחברה האחראית לה מסביר איך הצליח למכירות להגיע ל-1.4 מיליארד דולר בשנה אחת
מערכת ice | 
חנות נעליים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
סטפאנו קרוטי, סמנכ"ל ההנעלה בחברת Deckers Outdoors התראיין ל-The Wall Street Journal, שם פרס את משנתו והסביר איך המותג נעלי הספורט המצליח של החברה HOKA, הצליח להגיע להכנסות של 1.4 מיליארד דולר, רק בארצות הברית.
הוא מסביר כי בהתחלה הסתכל על הדגם הראשוני ולא הבין איך חברת הבת הקטנה, תוכל להצליח: "מימיי לא ראיתי שום דבר כזה", אמר. הן היו גדולות, מוזרות, שונות וצרפתיות, ולא היו סיבות רבות לצפות שהן יהפכו ללהיט בארה"ב."
בזמן שחברת Deckers Outdoors רכשה את חברת HOKA מחזור המחירות של החברה הקטנה עמד על 3 מיליון דולר, בשנה האחרונה המכירות זינקו והגיעו ל-1.4 מיליארד דולר.

קרדיט: יחצ
בחברה דגלו בקמפיין שיווק חריג, הם העדיפו שהנעל המיוחדת תכנס לשוק בצורה איטית על מנת שהן ישארו זמן רב יותר בשוק, ממש כמו ריצת מרתון. "האם היינו יכולים לגדול מהר יותר? כן. האם זה טוב לבריאות של המותג לטווח ארוך? לא".

הנעל החדשה הצליחה להפתיע את בכירי Deckers Outdoors - לפני חמש שנים הן היוו כ-10% מסך המכירות של תאגיד ההנעלה הצרפתי. כעת הן מהוות כמעט חצי מהמכירות, כ-40%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה