שיווק ופרסום
טירוף הברבי: היינץ משחררת קטשופ ומיונז מיוחדים בעקבות הסרט
היינץ שחררה לאחרונה קטשופ ומיונז בצבע ורוד בעקבות ההצלחה של הסרט "ברבי" שיצא לאחרונה לקולנוע והצליח לשבור שיאים. בנוסף לקופסה הוורודה, גם הרוטב מתאפיין בצבעי הסרט
שיגעון הברבי נמשך: בעקבות יציאת הסרט המצליח "ברבי", ששבר שיאים והצליח לצבור 155 מיליון דולר בארצות הברית והרוויח עד כה כ-774 מיליון דולר, חברות רבות בשוק מעוניינות להצטרף לעגלת ההצלחה ועכשיו הגיע תורה של "היינץ".
היינץ הוציאו באוסטרליה בקבוק קטשופ מיוחד בצבע ורוד שגם הקטשופ שבתוכו, בצבע ורוד. טעם הקטשופ לא השתנה, אך ורק המיתוג של הקופסה והנראות של הקטשופ עצמו. היינץ לא הסתפקו בכך והחליטו להוציא גם מיונז מיוחד שנושא את המיתוג של הסרט החדש והמצליח.
עוד ב-
סרטון של משתמש טיקטוק בשם "testigecti" העלה סרטון שהפך להיות ויראלי עם 331 אלף צפיות בו הוא מדגים את המיונז החדש.
בנוסף לשיאים שצוינו, ברבי הצליח לשבור את השיא של חברת ההפצה שלו "Warner bros" ומכר כרטיסים מוקדמים לסרט בסכום כולל של כ-49.5 מיליון דולר. הסרט ממשיך לשבור שיאים רבים ונראה שחברות רבות בשלל תחומים יצטרפו בקרוב לעגלת ההצלחה וינסו להניב מכך סכומים גדולים.@testigecti Heinz Barbie Mayonezi Çıkmış 😳 #yaz ♬ Barbie Girl - Lady Aqua
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה