שיווק ופרסום

סודהסטרים הוציאה מהדורת בקבוקים מיוחדת: "ברוך שעשני אישה"

על רקע האירועים האחרונים במדינה, חברת סודהסטרים חברה לשדולת הנשים בישראל והשיקה בקבוק שתייה במהדורה מוגבלת עם הכיתוב: "ברוך שעשני אישה". הרווחים ממכירת הבקבוקים ייתרמו לשדולה
מערכת ice | 
סודהסטרים, ברוך שעשני אישה, בקבוק אישי (צילום יחצ סודהסטרים)
חברת סודהסטרים מודיעה היום כי חברה לשדולת הנשים בישראל על רקע פעולות רבות שנעשו בתקופה האחרונה לרעתן של הנשים בישראל. במסגרת שיתוף הפעולה בין הצדדים החברה השיקה בקבוק חדש, במהדורה מוגבלת, עם הכיתוב "ברוך שעשני אישה". 
את הבקבוק החדש, לו רק 2,500 יחידות זמינות, תוכלו להשיג באתר סודהסטרים או בחנות הפופ-אפ שתוקם בקניון רמת אביב בתאריכים 6-19 באוגוסט. הרווחים ממכירת הבקבוקים יועברו לשדולת הנשים.
לדברי גלית צוקר, סמנכ"לית משאבי אנוש גלובלית של סודהסטרים: "כחברה שמניפה את הדגל החברתי,  אנו גאות לקחת חלק במאבק למען שיוויון זכויות הנשים ולא לעמוד מנגד כאשר יש מי המנסים לפגוע בזכויות אלו. אנו מאמינות שזו חובתנו כחברה גדולה להניע את השינוי ולנקוט עמדה. אנחנו נמשיך בכל הכוח לקדם הזדמנויות שוות לכל המינים והמגזרים ונמשיך להילחם על עולם שבו כל הקולות נשמעים, ללא קשר או תלות במגדר, דת, מוצא, אמונה או כל מאפיין או רקע אחר".
עו"ד עינת פישר לאלו, מנכ"לית שדולת הנשים, הוסיפה: "מגיע לילדות שלנו עתיד כאן. עתיד שוויוני, שמאפשר להן  לחלום בגדול ולממש את השאיפות שלהן, שמראה להן שהן יכולות להיות כל מה שהן רק רוצות להיות. עתיד בו אף אחד לא אומר להן שאין להן מקום, שבו הן לא מרגישות שלא סופרים אותן כחלק מהחברה, שהן לא מרגישות שהן נמחקות, שהן מאבדות את מקומן. בחודשים האחרונים אנחנו מרגישות שמנסים לקחת מאיתנו את העתיד הזה".
עוד הוסיפה כי "אנחנו עדות להתדרדרות מהירה במעמדן וזכויותיהן של הנשים בישראל ופגיעה בהישגים שכבר הצלחנו לקדם בדרך לשוויון.  בכל יום אנחנו שומעות על עוד חוק ועוד החלטה שלוקחים אותנו עשורים אחורה, שפוגעים בזכותנו הבסיסית להיות שוות. אל מול הניסיונות לפגוע בזכויות שלנו, אנחנו עומדות זקופות. אנחנו כאן להזכיר לכל אחת ואחת שיש לה מקום. ואנחנו נמשיך להילחם עליו. אנחנו לא חוזרות אחורה".
לדברי קרן ארז, מנהלת אחריות חברתית ומיתוג מעסיק גלובלית של סודהסטרים: "אנו בסודהסטרים פועלות לאורך כל השנים למען אי אפליה של אוכלוסיות מגוונות ונושא מעמד האישה נמצא בראש מעייננו, אם זה בתוכנית לקידום מנהיגות נשית שפועלת אצלנו, תוכנית נשים לגיל המעבר, שיתופי פעולה שקידמנו לאורך השנים עם ארגונים שונים, ביניהם: פורום מיכל סלע, מרכז לנפגעות תקיפה מינית ועוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה