שיווק ופרסום

סניף נוסף של מיינדספייס נפתח: זו העיר בה הוקם

חברת מיינדספייס המציעה חללי עבודה, פתחה סניף חדש בבקעת אונו שמתפרש על פני שלוש קומות וכולל 540 עמדות עבודה. הסניף ישרת את יישובי הסביבה והוא מצטרף לסניפים בחיפה ופתח תקווה שנפתחו בחודשים האחרונים
מערכת ice | 
מיינדספייס (צילום אדווה רז)

חברת מיינדספייס פתחה החודש סניף חדש בבקעת אונו שמתפרש על פני שלוש קומות וכולל מעל 540 עמדות עבודה, סניף זה מצטרף לסניפים בחיפה ופתח תקווה שנפתחו בחודשים האחרונים, מדובר במתחמי עבודה שיאפשרו לעובדים לעבוד גם בדרך למשרד או בקרבת מגוריהם, סניף זה שנפתח בבקעת אונו ישרת את יישובי הסביבה.

"מתחמי העבודה שלנו נושאים את הבשורה של מודל העבודה הגמיש ומאפשרים לחברות לספק פתרונות איכותיים לעובדיהן" מציין יותם אלרואי סמנכ"ל פיתוח עסקי ומייסד שותף של מיינדספייס והמשיך: "הסניף החדש בקריית אונו עונה על הצורך של עבודה בקרבת הבית עבור תושבי האזור, מודל העבודה הגמיש שמובילים חללי העבודה של מיינדספייס הוא הפתרון האידיאלי עבור חברות שנדרשות להגיב במהירות וביעילות לשינויים התכופים בשוק".
 


ראש עיריית קריית אונו ישראל גל מסר: "אנו מברכים את חברת מיינדספייס על הגעתה לקריית אונו, מדובר בצעד משמעותי עבור חברות ממגוון תחומים וכמובן עבור תושבי העיר אשר חללי עבודה אלו יאפשרו להם לעבוד בקרבת הבית, אנו נמשיך להעניק דגש לפיתוח אזורי תעסוקה מסחר ופנאי בפאתי העיר ומרכזה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה