שיווק ופרסום

בהשקעה של 6 מיליון שקל: סופר פארם בקמפיין ראשון לארוקה

המותג Erroca By Super-Pharm יוצאת בקמפיין שעושה שימוש חדשני בטכנולוגיית תלת מימד לצילום בלייב. הקמפיין, בהשקעה של כ-6 מיליון שקל, מציג לראשונה את החיבור של סופר-פארם ואירוקה מאז הרכישה וילווה בסלוגן Passion for Perfection
מערכת ice | 
ארוקה (צילום עמית גירון)
קמפיין ראשון לאירוקה מאז הרכישה של סופר-פארם: Erroca By Super-Pharm בקמפיין חדש העושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת המיושמת לראשונה בפרסומת ישראלית. במרכז הקמפיין עומד משחק הדוקים הזכור מהילדות, שמוצג בהשראת תחרות ספורט או משחק ביליארד, על שולחן מפואר בטירה יוקרתית.
הפרסומת שואבת השראה ממשחקי ספורט, משלבת פעלולים אקרובטיים, ואף עושה שימוש ב-VAR כדי להציג את רגע ההכרעה הדרמטי (בהשאלה מעולמות הכדורגל). הסלוגן שמלווה את הקמפיין הוא Passion for Perfection. מדובר בקמפיין ראשון של Erroca By Super-Pharm, לאחר שלפני כחצי שנה רכשה סופר-פארם את רשת המשקפיים אירוקה. הסניף הראשון בקונספט החדש הושק במאי האחרון בקניון עזריאלי תל אביב.
 
הפרסומת בהפקת משרד הפרסום פרסמן ברוך, שעולה בימים אלה, מציגה חמש דמויות מלאות סטייל המגיעות לשולחן משחק חשוך, לעיני קהל צופים, כאשר המתח בשיאו. כל אחת מן הדמויות מייצגת מותג על אחר - PRADA, GUCCI, FENDI ועוד, כאשר הקרב המותח הוא על לא אחר מאשר משחק דוקים אימתני, בו יש מקום למנצח אחד בלבד.
על אף שנראה כאילו התרחש בטירה אירופאית, הקמפיין החדש של רשת האופטיקה Erroca By Super-Pharm צולם למעשה באולפני "ברודקאסט" בחולון, תוך שילוב טכנולוגיית תלת מימד לצילום בלייב (UNREAL), ובשילוב מערכת עקיבה - מערכת חיישנים המאפשרת צילום בתוך עולם תלת מימדי. מדובר בטכנולוגיה שיושמה עד כה בסרטים ובסדרות טלוויזיה, אך מגיעה כעת לראשונה גם להפסקת הפרסומות בישראל.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה