שיווק ופרסום

מותג הסניקרס הספרדי עושה עלייה: זו ההנחה לקראת ההשקה

קבוצת סיטי טיים מודיעה על התרחבות משמעותית. החברה קיבלה את הזיכיון הבלעדי למוצג הסניקרס הספרדי HOFF. החנות החדשה הוקמה כבר בקניון עזריאלי בת"א בהשקעה של כ-5 מיליון שקל
מערכת ice | 
חנות HOFF (צילום רפי דלויה)
קבוצת סיטי טיים מודיעה היום על התרחבות משמעותית. החברה קיבלה את הזיכיון הבלעדי למוצג הסניקרס הספרדי HOFF. החנות החדשה הוקמה כבר בקניון עזריאלי בת"א בהשקעה של כ-5 מיליון שקל.
לצד השקת החנות בקניון, ישראל תהיה המדינה הראשונה שתשיק אתר למותג, מלבד ארץ המקור ספרד. לצד החנות בת"א, החברה תשיק חנות נוספת בגרנד חיפה. כל חנות תשתרע על כמאה מ"ר בנוי, ותעוצב לפי הסטנדרטים הבין-לאומיים של המותג. בשנת 2024 ההתרחבות תמשיך עם פתיחה של שתי חנויות נוספות.
המותג, שנוסד בספרד בשנת 2017 ונמכר ברחבי העולם, יציע משלוח חינם דרך האתר בשלושת החודשים הראשונים להשקה ויתחייב על מסירת המשלוח ביום שלאחר ההזמנה. מחירים בחנות יעמדו בטווחים שונים; סניקרס וסנדלים בטווח 429-639 שקל, תיקים ב-359-639 שקל, ארנקים ב-149 שקל ועוד. כמו כן, בחודש יולי הצרכנים יוכלו ליהנות מ-20% על פריטי החנות.
לסיטי טיים הביאה ארצה מותגים נוספים, בהם רשת פנדורה, רשת פרפואה, קוק אנד בייק, פורלה ועוד.
יוני קצן, מנהל פיתוח עסקי קבוצת סיטי טיים, מסר: "קבוצת סיטי טיים מתרגשת לגדול ולהרחיב את המשפחה עם מותג חדש. הקבוצה גאה לקבל את הזיכיון הבלעדי של HOFF בישראל, מדובר במותג סניקרס ספרדי צעיר עם קצב צמיחה שרק הולך וגדל מיום הקמתו. קבוצת סיטי טיים תמשיך לפעול במטרה להרחבת הרשת תוך שימת דגש על שירות וחווית קניה אידיאלית. אנו מזמינים את הציבור להגיע לחנויות המעוצבות והייחודיות של המותג בתל אביב ובחיפה, או להקליק באתר הסחר וליהנות מנעליים באיכות לא מתפשרת, בעיצובים ייחודיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה