שיווק ופרסום

נאור נרקיס בחר: זה המשרד יח"צ שייצג אותו

מייסד ומוביל תנועת "ישראל נאורה", נאור נרקיס, ששמו עלה לכותרות בתקופה האחרונה, מעלה הילוך ולראשונה בחר במשרד יח"צ שיאגד את הפעילות מול התקשורת
מערכת ice | 
נאור נרקיס (צילום צוף פטרסון)
משרד היח"צ של כרמל מילנר-סער, ייצג את נאור נרקיס - מייסד ומנהיג תנועת "ישראל נאורה". מילנר סער היא עיתונאית לשעבר במאקו גאווה ובמעריב, בלוגרית בתחומי התרבות, הקולינריה והצרכנות ובעלת עסק לתוכן, הפקה ויח"צ הנקרא "הערך המוסף" (באוגוסט הקרוב תציין 12 שנים להקמתו). מרכזו של "הערך המוסף" הוא מתן שירותי יח"צ בהתאמה אישית ללקוחות קטנים ובינוניים, לעמותות וארגונים ולאמנים/מרצים/ יזמים.
מילנר-סער היא פעילה בקהילה הגאה ומקדמת אג'נדות חברתיות שונות כמו גם עשייה למען נשים. החל מה-1.7 משרדה התחדש בלקוח חדש- נאור נרקיס, מייסד ומנהיג תנועת "ישראל נאורה", אשר שמה לה למטרה לקדם ערכים של שוויון, חילוניות נאורות ולהילחם בתופעת ההדתה. נרקיס הינו היזם, תוכניסט, מנהל הקהילות ומי שנחשפתם/ן אליו לראשונה ב"מחאת המילקי".
נרקיס הקים את התנועה מיד לאחר הבחירות האחרונות ומתכוון להגיע איתה רחוק ככל שניתן. מילנר-סער, שמזדהה עם ערכי התנועה ומגדירה עצמה כ"חילונית למהדרין", על אף שהגיעה מבית מסורתי לחלוטין, יודעת שהעבודה עם נאור תהיה מרתקת וייחודית ושלצד התומכים/ות הרבים/ות ביוזמות החשובות שלו: הרחקת דוכני תפילין מבתי ספר בעיקר עקב הפנייה לקטינים, חלוקת אלפי סמארטפונים ובקרוב גם מחשבים ניידים ליוצאים/ות בשאלה ועוד, אך יודעת גם שהיא תביא עימה מתנגדים לא מעטים ואף קללות ואיומים (זה כבר קורה מול נרקיס ומולה).
מילנר-סער מסרה: "חשוב לי להדגיש שבבואי לפגישה עם לקוח אני רואה בו מעבר למקור פרנסה, אלא מקור ליצירת עניין, עשייה, תרומה לקהילה ועוד. אני יודעת שמדובר במקרה זה על לקוח מעורר סקרנות והערכה מחד אך גם מעורר אנטגוניזם והתנגדות מאידך. חשוב היה לי לעבוד עם נאור כי יודעת שפיו ולבו שווים וכוונותיו תמיד טובות. אני קוראת לו 'האדמו"ר של החילונים/ות'. ברור לי שיש מי שיציירו אותו ואותי כאנטי דת או חלילה מתנגדי חרדים אך לא כך הדבר למי שינסה להתעמק בעשייה של נאור ושל 'ישראל נאורה' ובכתבות שבדרך ולא להסתפק בקריאת כותרות בלבד שמטרתן לרוב לעורר אנטי ובעיקר לזמן כניסות לאתר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה