שיווק ופרסום

פאפא ג'ונס וקוקה קולה במהלך ענק: המנות החדשות בסניפים בישראל

רשת הפיצריות האמריקאית "פאפא ג'ונס", חוגגת את ה-4 ביולי, ומשיקה יחד עם חברת קוקה קולה מנות הוט פאפא פרמיום חדשות, זאת לצד פיצות מושחתות ושלל הרטבים המקוריים של פאפא ג'ונס מארה"ב
מערכת ice | 
פאפא גונס (צילום אמיר מנחם)
רשת הפיצריות האמריקאית "פאפא ג'ונס", חוגגת את ה-4 ביולי, יום העצמאות האמריקאי שנחגג בשבוע שעבר, ומשיקה יחד עם חברת קוקה קולה מנות הוט פאפא פרמיום חדשות, זאת לצד פיצות מושחתות ושלל הרטבים המקוריים של פאפא ג'ונס מארה"ב.
מנות ההוט פאפא הן נקניקיות פרמיום אפויות בבצק הטרי של פאפא, בזילוף רוטב שום ותבלין איטלקי, לצד צ'יפס אמריקאי וקוקה קולה. לכבוד השקת המהדורה, יצרו שני המותגים קליפ יחד עם הראפר צוקוש. הקליפ הקצר הינו בסגנון היפ-הופ טראפ אמריקאי.
בקליפ, שמיועד לטיקטוק, הראפר ישנן 3 דמויות שאת כולן הוא מגלם. פיצה ג'ונס רוצה לצאת עם צוקוש אבל פאפא ג'ונס לא מסכים לה בגלל שהוא לא אמריקאי מספיק לטענתו. צוקוש יוצא בהוכחות למה אמריקה וישראל זה בעצם אותו דבר. לאחר שצוקוש מגלה לפאפא ג'ונס על המנה האמריקאית המטורפת שיצאה (ההוט פאפא), הוא מנצל את זה, מבקש לבסוף את ידה של פיצה ג'ונס ופאפא ג'ונס לבסוף מסכים ואומר - this is america לאחר טעימה מההוט פאפא החדש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה