שיווק ופרסום

קמפיין חדש לדנית גרינברג: תרוויח עשרות אלפי דולרים בשנה

אושיית הרשת נבחרה לשמש כפרזנטורית החדשה של מותג התכשיטים הבינלאומי פנדורה
מערכת ice | 
דנית גרינברג (צילום אור גפן)

חוזה חדש לכוכב הרשתות החברתיות דנית גרינברג: לפי דיווח בYNET וPPLUS נבחרה גרינברג לשמש כפרזנטורית החדשה של מותג התכשיטים "פנדורה" ולפי הערכות בענף תקבל סכום של עשרות אלפי דולרים על השנה הראשונה, מדובר בהתקדמות גדולה עבור כוכבת הרשת לאחר שלפני שנה וחצי נבחרה לתפקיד דומה כשגרירה של המותג הישראלי "דנון תכשיטים" עבורה קיבלה מאות אלפי שקלים לחוזה שנתי.

במסגרת אותו חוזה מובילה גרינברג את הקמפיין הדיגיטלי של "דנון תכשיטים" כשבהסכם עם "פנדורה" היא צפויה לעשות קמפיין דומה, לאחר החתימה על ההסכם עם דנון תכשיטים אמרה גרינברג כי: "החיבור עם דנון מתבקש, ידוע שאני חובבת תכשיטי אופנה וזהו מותג שמייצג את הערכים אותם אני מייצגת: אופנה, לייף סטייל, איכות עדכנית וישראלית כחול לבן, שמחה להיות חלק ממשפחת דנון וצופה הצלחה משותפת.

גרינברג יוצרת תוכן בתחום הלייף סטייל ונחשבת כיום לאחת הכוכבות המצליחות ברשתות החברתיות עם למעלה מ-400,000 עוקבים באינסטגרם, לאחרונה חוותה גרינברג משבר בזוגיות והתגרשה בפעם השנייה מבעלה ברק חכמט לו נישאה לפני מעט יותר משנה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה