שיווק ופרסום

אחרי הפרסומת ל"הפניקס": זוג המאיירים הפופולרי פונה לעולם התוכן למבוגרים

יהודה ומאיה דביר, המאיירים שהפכו לתופעה ומחזיקים מיליוני עוקבים ברשתות, בצעד שמכניס אותם לעולם התוכן למבוגרים
מערכת ice | 
יהודה ומאיה בפרסומת הפניקס סמארט (צילום יחצ)
המאיירים הישראלים יהודה ומאיה דביר, שהפופולריות שלהם הגיעה כבר הרבה מעבר לישראל, פונים כעת לז'אנר חדש בקריירה, כאשר פתחו חשבון ברשת התוכן למבוגרים אונליפאנס (onlyfans).
הזוג דביר, שהתחיל להתפרסם באיורים מקוריים מחיי הזוגיות, מפרסם כבר זמן מה גם איורים מיניים. כעת, הם עשו צעד קדימה ויאפשרו תמורת 30 דולר לחודש גישה לתוכן מיוחד שלהם למבוגרים באונליפאנס.

נזכיר כי לפני שנה הזוג הגיע גם לטלוויזיה בפרסומת לחברת הביטוח הפניקס, כאשר האיורים הפכו לראשונה לסרטון אנימציה בדיבובם של הזוג האמיתי. "האתגר היה לקחת את איכות הציור של יהודה ומאיה שמציירים קומיקס אך אינם יוצרים אנימציה, ומשם להנפיש אותה לאנימציה מלאה", אמרו במשרד הפרסום גדעון עמיחי. "הדבר שזרם הכי בקלות הוא החיבור בין הדמות במציאות לדמות באנימציה. ליהודה ומאיה אכן אין ראש לביטוח, ובמקרה הזה זה ברור גם להפניקס סמארט ואין ציפייה שהם יהיו מקצועני ביטוח אלא פשוט זוג צעיר שחי את חייו ונעזר בביטוח במקרה הצורך."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה