שיווק ופרסום

רשת בתי הקולנוע "פלאנט" במבצע מטורף: מחלקת כרטיסים לסרטים בחינם

רשת בתי הקולנוע "פלאנט", השיקה את הפעילות של הקיץ, שתימשך כחודש וחצי: כרטיסי הגירוד של פלאנט. במסגרת המצבע המטורף תוכלו לזכות בכרטיסים במתנה לסרט, אבל ממש לא רק, כאשר כל כרטיס זוכה
מערכת ice |  2
קולנוע פלאנט (צילום איל תגר)
רשת בתי הקולנוע "פלאנט", הפרוסה מצפון לדרום בשישה מתחמי קולנוע ענקיים, השיקה שלשום (ראשון, ה-2.7.23), את הפעילות של הקיץ: כרטיסי הגירוד של פלאנט. המשחק נושא הפרסים חוזר במהדורת קיץ  – כל כרטיס זוכה.
הפעילות שיצאה לדרך בראשון, ה-2.7, תימשך עד ה-15.8 ברשת פלאנט ומיועדת לרוכשי הכרטיסים לכל הסרטים המוקרנים במתחמי פלאנט במהלך תקופת המבצע. בין הפרסים שניתן לזכות בהם: הקרנה פרטית, כרטיס לסרט באולם IMAX, אולם עם מסך ענק ואיכות שמע עוצמתית, כרטיס לאולם4DX המספק חוויית קולנוע בארבעה ממדים עם אפקטים של כיסאות זזים, רוח, מים, עשן ועוד, כרטיס VIP מתנה, כרטיס 1+1, פופקורן, שתייה ועוד.

אז איך זה עובד? למעשה, כל לקוח הרוכש כרטיס לסרט זכאי לקבלת כרטיס גירוד. את הכרטיס עצמו מקבלים בכניסה למתחם הקולנוע. הסדרן סורק את הכרטיס ונותן את כרטיס הגירוד, וכל מה שנותר לכם הוא לגרד ולזכות ברסים שווים, שכן כל כרטיס זוכה.
הפעילות תושק לצד הסרטים הגדולים של הקיץ ביניהם: "הפלאש" באולמות ה-ScreenX, 4DX וה-IMAX "אלמנטלי", "אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל" באולמות ה-ScreenX, 4DX וה-IMAX, "משימה בלתי אפשרית: נקמת מוות (חלק 1) באולמות ה- ScreenX, 4DX וה-IMAX ", "ברבי", "בלו ביטל", "צבי הנינג'ה: טירוף המוטנטים" ועוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שיהיו כשרים אנשים יבואו יותר (ל"ת)
    פלוני 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    הגהה
    אני 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה לא עושים הגהה לפרסומת הזאת? כמה טעויות...
    סגור