שיווק ופרסום

"פרימור" נכנסת לתחרות הגדולה בשוק: אלה המשקאות החדשים שהחלה למכור

"פרימור" נכנסת לתחרות על שוק המשקאות הצלולים עם שלושה טעמים חדשים: ענבים, תפוח ואפרסק
מערכת ice | 
פרימור (צילום עיצוב רוני ברוקס.)
שחקנית ותיקה ומפתיעה נכנסת לשוק המשקאות הצלולים: "פרימור", אחד המותגים המובילים בתחום המשקאות בישראל, משיקה לראשונה סדרת משקאות צלולים בטעמי פירות.
הסדרה כוללת שלושה משקאות בטעמים ענבים, תפוח ואפרסק. המשקאות החדשים מבוססי פרי, בתוספת ויטמינים C ו-D, ללא חומרים משמרים וללא אייקון סימון סוכר. המשקאות מתאימים במיוחד לצרכנים המבקשים להפחית את כמות הסוכר ללא התפשרות על טעם הפירות במשקה. בשלב הראשון ישווקו המשקאות בבקבוקים של 1.5 ליטר, בהמשך צפויים להיות מושקים גם משקאות צלולים בבקבוקים אישיים. 
פרימור הוא המותג המוביל בקטגוריית המיצים המצוננים בישראל. המותג מחזיק בנתח שוק של כ-57% בקטגוריית המיצים הסחוטים, על פי נתוני סטורנקסט מצטבר 2023. סדרת המשקאות הצלולים מצטרפת לסדרת המשקאות הקלים של "פרימור" בפורמט משפחתי, הכוללת משקאות בטעמי תות בננה, ענבים, תפוזים ועוד. 
לדברי שי שלו, מנהל מותג "פרימור": "אנו עדים לביקוש הולך וגובר למשקאות מפנקים במתיקות מאוזנת ופחות סוכר. השתמשנו במומחיות שצברנו לאורך השנים והכנו סדרת משקאות צלולים בשילוב טעמים מוכרים ואהובים, המתאימים ביותר לקיץ הישראלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה