שיווק ופרסום
קרביץ בקמפיין חדש בהשתתפות ילדים שנלחמים בחרם
בקמפיין לקחו חלק 10 ילדים וילדות מרחבי הארץ, שפועלים למיגור תופעת החרם בסביבתם הקרובה, ועליהם דווח לקרביץ במסגרת פרויקט רחב היקף שהקים המותג במטרה להעלות את המודעות לחרם תוך העצמת הילדים שלא נותנים לו יד
קרביץ פתחה את הקיץ בצילומי קמפיין החזרה ללימודים שעומד השנה בסימן "הגיבורים של קרביץ" - ילדים שיוצאים נגד תופעת החרם ונעמדים לצד הילדים המוחרמים. בקמפיין לקחו חלק 10 ילדים וילדות מרחבי הארץ, שפועלים למיגור תופעת החרם בסביבתם הקרובה, ועליהם דווח לקרביץ במסגרת פרויקט רחב היקף שהקים המותג במטרה להעלות את המודעות לחרם תוך העצמת הילדים שלא נותנים לו יד. הילדים, שזו הפעם הראשונה בה הם ניצבים לצילומים מקצועיים, התרגשו מאוד אך ההתנהלות על הסט הייתה מקצועית ומרגשת.
"הגיבורים של קרביץ" הוא פרויקט חברתי, בו הושקעו כ – 250,000 שקל והוא נותן מענה רחב לנושא החרם, החל מעמוד תוכן ייעודי בו ניתנים כלים להורים, ילדים ובני נוער בנושא החרם ע"י אנשי מקצוע ועד סרטונים מעוררי השראה של מובילי הדעה.
עוד ב-
רשת קרביץ שמה לה למטרה למזער את תופעת החרם ובשנים האחרונות היא עושה זאת תוך העלאת המודעות לנושא וקיום פעילות בונה ומעצימה. זוהי עבורה משימה חברתית – לאומית, ללא מטרות רווח, מתוך רצון להעניק לכל הילדים ובני הנוער את האפשרות להתנהל בסביבה נעימה ובטוחה. הקמפיין יוצג ברשתות החברתיות, בדיגיטל, בשילוטים ברחבי הארץ, בסניפים ובירידי החזרה לבית הספר ברחבי הארץ.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה