שיווק ופרסום

בתו של אלון מזרחי לא עוצרת וקוטפת עוד קמפיינים

מזרחי נבחרה לככב בקמפיין חדש כחלק ששיתוף הפעולה בין בית האופנה הגדול ג'אקמוס עם נייקי
מערכת ice |  2
סאן מזרחי (צילום יחצ פקטורי 54)
הדוגמנית הישראלית סאן מזרחי, בתו של כדורגלן העבר, אלון מזרחי, כובשת בימים אלו את העולם והופכת לאחת הדוגמניות המצליחות ביותר מעבר לים. היום דיווח כתב "ישראל היום" ערן סוויסה כי מזרחי נבחרה לככב בקמפיין חדש כחלק ששיתוף הפעולה בין בית האופנה הגדול ג'אקמוס עם נייקי. 
כזכור, מזרחי נבחרה לעמוד בראש רשימת הדוגמניות הבולטות של לסתיו-חורף 2023 של המגזין הנחשב "ווג". בכתבה שפרסם המגזין נכתב על מזרחי: "סאן מזרחי היא בתו של שחקן הכדורגל הישראלי לשעבר אלון מזרחי, אבל היא עשתה לעצמה את השם".

בראיון לערן סוויסה חשפה מזרחי: "בתיכון לא הייתי מהיפות של השכבה, אבל ממש לא. הייתי ילדה רגילה. עוד אחת בשכבה שלא משכה יותר מדי תשומת לב. קצת לפני שהתגייסתי לצבא זה התחיל לחלחל כי כל הזמן אמרו לי שאני גבוהה ורזה ומתאים לי".
מנחם הוסיפה: "חתמתי בסוכנות, אבל לא קרה עם זה כלום במשך שנה. לקראת השחרור שלי ניסיתי שוב להחיות את זה, ופניתי כמעט לכל הסוכנויות בארץ. אף אחד לא רצה אותי. די ויתרתי בשלב מסוים. ברגע שאמרו לי לא אז ויתרתי, אבל אמא שלי דווקא התעקשה שאני יכולה לדגמן, אבל כל אמא חושבת שהבת שלה הכי יפה ולא ממש התייחסתי ושחררתי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מהממת. מתה עליה (ל"ת)
    Moran 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    היא דומה לרוטווילר עם כותונת
    אלון מסרחי 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אלונה מסרחי
    סגור