שיווק ופרסום

בוש יוצאת בקמפיין ענק: המקררים החדשים הגיעו לראשונה לישראל

בוש משיקה לראשונה בישראל את מקררי 4 דלתות XXL. במסגרת ההשקה, BSH, היבואנית הרשמית של המותג בישראל, יחד עם משרד הפרסום 'לעומק התודעה', יצאו בקמפיין חדש המככב בימים אלו בהפסקת הפרסומות
מערכת ice | 
המותג BOSCH, אחד המותגים המוכרים והאהובים בקרב הקהל הישראלי, משיק לראשונה בישראל את מקררי 4 דלתות XXL. במסגרת ההשקה, BSH, היבואנית הרשמית של המותג בישראל, יחד עם משרד הפרסום 'לעומק התודעה', יצאו בקמפיין חדש המככב בימים אלו בהפסקת הפרסומות. הקמפיין מבוסס על השפה הפרסומית של BOSCH ברחבי העולם, LikeABosch, תוך התאמה לקהל הישראלי ועלה בטלוויזיה, ברדיו, בדיגיטל ובסושייל. 
הפרסומת למקררי BOSCH מציגה בצורה הומוריסטית וסוריאליסטית סיטואציה בה הדוב מתעורר משנת החורף שלו וניגש לחלון המטבח יחד עם התפוחים שלו. הבחורה העומדת בלב המטבח נצפת כשהיא מאחסנת את התפוחים יחד עם שאר הפירות במקרר במגירת VitaFresh, שמטרתן לשמור על טריות המזון לאורך זמן.
ברקע נשמע ג'ינגל שהוקלט על ידי המפיק המוזיקלי המוערך תומר בירן והזמר סער בדישי: "הכל נכנס - ארבע דלתות. LikeABosch. נשמר טרי לשבועות". כמו כן, במסגרת השקת הקמפיין החדש, מכריזים בפרסומת על מבצע ראשון מסוגו בקטגוריית המקררים 3 ו-4 דלתות של BOSCH - הטבה בלעדית של 5 שנות אחריות מלאה חינם*.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה