שיווק ופרסום

רשת פנטה ריי מתרחבת: היכן השיקה סניף בהשקעה של מיליון שקל?

רשת פנטה ריי משיקה חנות דגל חדשה בקניון עופר ברחובות בהשקעה של כמיליון שקל. החנות החדשה משתרעת על שטח של כ-110 מ"ר ומציעה מגוון רחב של ביגוד לפעילויות ספורט שונות, המבוסס על שני עקרונות מובילים: בדים ותנועה
מערכת ice | 
פנטה ריי רחובות (צילום רותם גלאם לוי)
מותג ביגוד האקטיב ממשיך להתרחב בישראל. רשת פנטה ריי (Panta Rei) משיקה חנות דגל חדשה בקניון עופר ברחובות בהשקעה של כמיליון שקל. החנות החדשה משתרעת על שטח של כ-110 מ"ר ומציעה מגוון רחב של ביגוד לפעילויות ספורט שונות, המבוסס על שני עקרונות מובילים: בדים ותנועה.
המחשבה מאחורי טכנולוגיות הבד והעיצוב משרתת מתחילתה ועד סופה את המשימה לעזור ולשפר את הביצועים הספורטיביים של הלקוח. 
החנות החדשה הוקמה בקומה הראשונה של הקניון והיא מעוצבת ברוח חנויות הרשת. בחנות ניתן לרכוש את קולקציית בגדי הנשים והגברים במגוון מחירים, למשל טייצים לנשים עולים 279.90-299.90 שקל, טופים עולים בטווח 179.90-199 שקל. חולצות לגברים עולות בטווח 159-189 שקל ומכנסיים 199-299 שקל.
בקניון בו הוקם הסניף ישנן שתי קומות מסחר עם מגוון רשתות מובילות, בהן ZARA, ברשקה, פול אנד בר, הודיס, אינטימה, פוקס, לי קופר ועוד.
יהודה אורן, מנכ"ל עופר רחובות, מסר: "אני שמחים שקבוצת דלתא ישראל בחרה לפתוח את החנות השישית של Panta Rei בקניון עופר רחובות, מותג יחסית חדש בשוק האקטיב שהצליח מהר מאד להביא קהל רחב של מתאמנים וספורטאים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה