שיווק ופרסום
מה קורה כשקולטים בדקה ה-90 שצריך לארח אנשים? | פרסומת השבוע
לפרסומת השבוע של ice נבחרה הפרסומת החדשה של מותג ה"בורגרים" מבית BBB: הרגע הזה שאתה קולט שעומדים "ליפול" עליך כמה פיות רעבים ולא הכנת כלום
סופ"ש בפתח והגיע הזמן להכריע איזה פרסומת עשתה לנו את השבוע. בשבועות האחרונים נבחרו נונו, עברי לידר ויהודה לוי, והפעם זה הוא תורו של מותג ה"בורגרים" מבית BBB.
דבר המשרד
חיפשנו דרך להמחיש עד כמה "בורגרים" הינה הפתרון האולטימטיבי לארוחה ולאירוח ומצאנו את הפיצוח בסיטואציות קומיות בהן אנשים "קולטים" בדקה ה-90 שהם עומדים לארח קבוצה של אנשים, בלי שהם ידעו או זכרו זאת.
בניית הקמפיין
צוות השיווק המבריק של "בורגרים", מקבוצת BBB, זרם איתנו מהרגע הראשון שהכיוון הוצג, כי היה ברור לכולנו שמדובר בתובנה צרכנית מאוד מדויקת ומאוד ישראלית שקל להזדהות איתה: הרגע הזה שאתה קולט שעומדים "ליפול" עליך כמה פיות רעבים ולא הכנת כלום.
האתגר הכי גדול בפרויקט
במקביל לצילומי השחקנים, היה לנו חשוב להמחיש בסרטים עד כמה ההמבורגרים של "בורגרים" הם עסיסיים וטעימים, ולכן הפקנו יום צילום מזון מיוחד במהלכו השתלטנו על אחת ממסעדות הרשת, וצילמנו בה את מארזי ההמבורגרים האמיתיים שלקוחות מזמינים,
ללא שימוש באפקטים כלל.
ללא שימוש באפקטים כלל.
הדבר שזרם הכי בקלות
העבודה עם הבמאי יפתח חוצב וחברת ההפקה Moo-V שדרגה משמעותית את התוצאה
הסופית. הסרטים היו אמורים להיות קטנים יותר בתכנון הראשוני, כמעט סרטי "פוסט" מפוטג'ים קנויים, אך יפתח שהוכנס לפרויקט עוד בשלב התסריטים הציע פתרון הפקתי וקולנועי ששדרג משמעותי את הקמפיין, והחבר'ה המקצוענים של Moo-V גרמו לזה לקרות.
הסופית. הסרטים היו אמורים להיות קטנים יותר בתכנון הראשוני, כמעט סרטי "פוסט" מפוטג'ים קנויים, אך יפתח שהוכנס לפרויקט עוד בשלב התסריטים הציע פתרון הפקתי וקולנועי ששדרג משמעותי את הקמפיין, והחבר'ה המקצוענים של Moo-V גרמו לזה לקרות.
דבר הבמאי
תמיד כיף לי לעבוד עם הצוות של Team Perach, את ניר אני מכיר עוד מאז שהיה המרצה שלי בקורס הקופי של תרצה, זכרונה לברכה. כשיש קונספט חזק כמו כאן, העבודה קלה יותר, והמשימה היא "רק" להעביר את הרעיון כמה שיותר מדויק ומצחיק אל המסך. היה תענוג.
מספר ימי צילום: 2.
תקציב לכל המהלך: 1.3 מיליון.
תקציב לכל המהלך: 1.3 מיליון.
קרדיטים:
בורגרים:
מנכ"לית: אהובה תורג'מן.
משנה למנכ"ל: דדי דר.
סמנכ"ל שיווק: שרון שפירא.
סמנכ"ל רשת בורגרים: אייל גדליה.
מנהל דיגיטל: ניר אוטיס.
פרסום והפקה:
קריאייטיב: Team Perach ויפתח חוצב.
עיצוב: תמר דביר.
סושיאל: עודד טרטמן.
דיגיטל: ריץ' מדיה.
מדיה: יוניברסל.
חברת הפקה: Moo-V Group.
מפיק ראשי: אלון חנניה.
מפיקה בפועל: רוני קרן בן-עוז.
במאי: יפתח חוצב.
צלם: נתי יחזקאל.
צלם מזון: עופר בן יהודה.
סטייליסטית מזון: נועה קרניק.
ייצוג יפתח ונתי: תאריקה זוהר.
מקליט: כפיר שי.
עורך: עידן ברקאי ויפתח חוצב.
אונליין: לירן לין.
סאונד: קובי ויטמן.
קריין: יפתח חוצב.
שחקנים: טל ראשון, מיכל גוטמן, אדם אבידן, עליזה דרעי ולירוי עובדיה.
פוקוס פולר: רוברטו רביץ.
תאורן: מיקי ברדוגו.
גריפ: רומן יהלומי.
ע. הפקה / ע. במאי: ידיד אראל.
הלבשה: יפעת סופר.
עוד ב-
מאפרת: ענת אשכנזי.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה