שיווק ופרסום

ביונסה לא נחה: כמה תעלה לכם הקולקציה החדשה עם אדידס?

באמצע סיבוב ההופעות ביונסה משיקה את הקולקציה החדשה שלה עם אדידס: IVY PARADISE. כמה תשלמו עבור הקולקציה המוגבלת שעוצבה בסגנון ההיפ-הופ של שנות ה-90?
מערכת ice | 
ביונסה בגראמי (צילום Recording Academy יוטיוב)
בימים אלו קווין בי, הלא היא ביונסה, נמצאת במהלכו של סיבוב הופעות ברחבי ארה"ב ואירופה שסוחף את הרשות ואת הקהל. אבל הזמרת המצליחה ממש לא מסתפקת בזה. בימים אלו ובמקביל לסיבוב ההופעות היא משיקה את הקולקציה החדשה שלה בשיתוף אדידס: IVY PARADISE.
הקולקציה החדשה כוללת פריטים אופנתיים שעושים כבוד למועדוני הלילה, הדיסקו ומסיבות בריכה באווירת היפ-הופ של שנות ה-90. הפריטים מאופיינים בנצנצים, פאייטים, פרנזים, בד קטיפה והדפסים מונוכרומטיים בצבעי ורוד זוהר, חום ושחור. מטרת קולקציית IVP היא לחגוג חופש וביטוי עצמי ומיועדת לנשים וגברים.
בין הפריטים הבולטים ניתן למצוא שמלה מבד רשת מנצנצת, חולצות קרופ וסטים קצרים, בגדי ים, ז'קט נצנצים ומכנסיים קצרים בוורוד לוהט. הקולקציה כוללת גם מגוון אביזרי חוף כגון, מצחיות, מגבת לוגו של Ivy Park, תיקים ואביזרים למסיבת קיץ אופנתית.
 
צילום: יח"צ.
המידות של הקולקציה נעות בין 3XS - 4XL וטווח המחירים יהיה 199.9-1399.9 שקל. הקולקציה תימכר כמהדורה מוגבלת באונליין, בחנות אדידס בקניון רמת אביב ובחנות פקטורי 54 החל מ-23.6. כזכור, לאחרונה ביונסה חשפה שייתכן שתשיק לייק מוצרי שיער בהשראת המאבקים שלה עם השיער הפרוע שלה במהלך השנים על הבמה.

צילום: יח"צ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה