שיווק ופרסום
איתי לוי גורף מאות אלפי שקלים: זה הקמפיין החדש שקיבל
הזמר ששימש כפרזנטור במשך שש שנים בלי קופר, יוביל את מותג הוויסקי 'שיבס ריגל' בסכום המוערך במאות אלפי שקלים עבור המהלך
עסקה בראש טוב. הזמר איתי לוי יוביל קמפיין חדש של מותג הוויסקי המוכר "שיבס ריגאל" (Chivas Regal) והוא צפוי להכניס לכיסו סכום המוערך במאות אלפי שקלים. בכך הוא ימשיך לגרוף סכומי עתק על פרסומות כפי שהוא מכניס כעת מאסם ומעוד מותגי אופנה שהוא מוביל. מדובר בקמפיין ראשון עבור הזמר לוי לאחר ההודעה על כי הוא נפרד מחברת האופנה לי קופר עמה עבד מאז 2017.
הקמפיין עבור מותג "שיבס ריגאל" כבר החל מחודש מרץ האחרון, וכאמור, לוי נבחר להיות הפרנזטור שיוביל את הפרסום בישראל כשלצידו ידוענים נוספים. ביום שני הקרוב התחילו הצילומים לקמפיין יחד עם שותפיו של איתי לוי בקמפיין: מארינה מקסימיליאן, ענבל ביבי, הראפרית אקו, שף תומר טל, שף תום לוי, אמן הרחוב פילפלד ואמנית הקעקועים שרה קורי.
לוי ממשיך שנה מעולה מבחינתו, החל מהפן המקצועי בקריירה שלו דרך הצלחת "קזבלן" וההופעה הייחודית בטקס יום העצמאות (כמו גם היותו האמן המבוקש ביותר במופעי יום העצמאות ברחבי הארץ) ועד המשך קריירה ענפה בעולם הנדל"ן.
עוד ב-
הזמר ממשיך להוביך את הקמפיין של חברת המתנות הגדולה בישראל, BuyMe, ושכרו מוערך, לפי דיווחים, בכ-800 אלף שקלים. הכנסות נוספות של לוי מגיעות מהשתתפותו כשופט בתוכנית "הכוכב הבא", ובסדרות כמו "שום מקום" לצד אלה לי להב, בסדרה "זאת וזאתי", ובפרויקטים נוספים. מקור נוסף לרווחיו המשמעותיים של לוי נמצא מתחת לרדאר: החברה "רות נדל"ן", אותה הקים הזמר ובאמצעותה ביצע עסקאות ענק בעשרות מיליוני שקלים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה