שיווק ופרסום

בעלות 2.5 מיליון שקל: מועדון הלקוחות של ONE PROJECT

אתר האופנה ONE PROJECT משיק מועדון לקוחות ייחודי ויוצא במסע פרסום אונליין ובטלוויזיה בעלות של 2.5 מיליון שקל. ככה תוכלו להצטרף
מערכת ice |  1
ONE PROJECT (צילום יח"צ)
לראשונה מאז הוקם אתר האופנה ONE PROJECT, יושק מועדון לקוחות חדש וייחודי לקהל הצרכנים בליווי קמפיין ממוקד באונליין ובטלוויזיה בשווי של 2.5 מיליון שקל.
חברי מועדון ומצטרפים חדשים ייהנו מהטבות מגוונות בשני מסלולים שונים:
מסלול רגיל – חברי המועדון במסלול זה יהיו זכאים להנחה של 30% ביום הולדתם על כל המוצרים ללא כפל מבצעים וקודי קופון. כמו כן, בגין כל רכישה באתר יצבור החבר 5% מהסכום הכולל של הרכישה והשימוש ייעשה אך ורק בהזמנה מהאתר בלבד.
מסלול VIP – כל חבר מועדון אשר סך הרכישות שלו הגיעו לסך של 2000 שקל במצטבר יועבר באופן אוטומטי למסלול צבירה VIP CLUB. בימי ההולדת לקוחות VIP ייהנו מהנחה של 35% על כל המוצרים ללא כפל מבצעים וקודי קופון. ולהבדיל מהמסלול הרגיל ייהנו לקוחות ה-VIP מצבירה של 10% מהסכום הכולל של כל רכישה.

טלי בלוך, סמנכ"לית השיווק והמכירות של אתר ONE PROJECT, מסרה: "אני נרגשת ושמחה לבשר על הקמתו של מועדון לקוחות ייחודי, המשלב הטבות, תכנים והמלצות. המועדון החדש הוא ביטוי נוסף לצמיחה המרשימה וההתפתחות של ONE PROJECT, באמצעות הצבת הלקוח והעדפותיו במרכז. המטרות שלנו הן לתגמל את הלקוחות הטובים על נאמנותם וליצור חוויית לקוח מושלמת שתכוון את לקוחותינו לפריטי האופנה והלייף סטייל המותאמים להם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טלי בלוך המלכה!!!!! (ל"ת)
    אחת שיודעת 06/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור