שיווק ופרסום

אמפמ בקמפיין ציירותי במיוחד לכבוד חודש הגאווה

ב-20 סניפים ביניהם סניפי דיזינגוף ת"א, העצמאות חיפה, הרצליה פיתוח ועוד התקשטו הוויטרינות בפוסטרים בנושא אהבה וזוגיות בשחור לבן אותם אייר יוסי מדר; לקוחות בסניפים יוכלו לקבל טושים ולצבוע את הפוסטרים
מערכת ice | 
הקמפיין של אמפמ (צילום יחצ)
לכבוד חודש הגאווה, am:pm (אמפמ), רשת חנויות סופרמרקט אורבניות המביאה חווית קנייה צעירה ודינאמית 24/7 לכ-60 סניפים בפריסה ארצית מחיפה ועד נס ציונה, יוצאת בקמפיין חדש ומשיקה פעילות יצירתית ייחודית בסניפיה.
בנוסף לסרטון שהפיקו באמפמ, כתמיד בוייב קריאטיבי מדויק ומזוהה כל כך עם קהילת הרשת, מצפה ללקוחות am:pm הפתעה מעניינת. ב-20 סניפים ביניהם סניפי דיזינגוף ת"א, העצמאות חיפה, הרצליה פיתוח ועוד התקשטו הוויטרינות בפוסטרים בנושא אהבה וזוגיות אותם אייר יוסי מדר, בוגר ויצו חיפה, אומן וארט דיירקטור.

בין שלל עבודותיו ותפקידיו, מדר הוא גם המנהל החזותי והקו העיצובי של ליין המסיבות הגאות של עופר ניסים (עופרה). סגנונו הייחודי - איורים צבעוניים ומעוררי השראה של אנשי הקהילה החוגגים אהבה חופשית בצורה פתוחה - מלווים את קהילת הלהט"ב כבר שנים רבות.
כחלק משיתוף הפעולה המיוחד עם am:pm, לקראת חודש פרסם יוסי מדר בפייסבוק קול קורא למשפחות וזוגות חד מיניים לשתף תמונות המשקפות את הזוגיות והאהבה שלהם. מתוך עשרות תמונות שהתקבלו, בחרו באמפמ חמישה צילומים מגוונים, אותם אייר יוסי מדר בשחור-לבן. האיורים שהודפסו מוצגים ב-20 סניפים נבחרים יחד עם ערכת טושים בצבעי דגל הגאווה וממתינים ללקוחות שיצבעו אותם ביד חופשית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה