שיווק ופרסום

המותג JACK KUBA משיק קולקציית מחטבים לוהטת: צפו בתמונות

לדברי קארין דניאלי, מנהלת תחום מוצר ברשת JACK KUBA: "מדובר במהלך אסטרטגי הכולל בין היתר הרחבה של תחום הפתרונות לאירועים, ופניה למגוון רחב יותר של קהלים"
מערכת ice | 
קולקציית מחטבים JACK KUBA (צילום שי יחזקאל)
רשת ההלבשה התחתונה היוקרתית JACK KUBA יוצאת בקמפיין לרגל השקת קולקציית המחטבים החדשה של הרשת לכבוד עונת האירועים. הקמפיין יעלה בערוצים קשת 12, רשת 13 וערוץ 9 ובקמפיין דיגיטל וסושיאל ויציג את קולקציית המחטבים של הרשת הכוללת מגוון דגמים וגזרות לכל אזור בגוף- בטן, ישבן, ירכיים , מותניים) וגם ALLOVER (שמלה מחטבת, אוברול מחטב לכל הגוף), המתאימים מתחת לכל בגד לאירועים וללבישה יומיומית במחירים הנעים בין 200-500 שקל.
לדברי קארין דניאלי, מנהלת תחום מוצר ברשת JACK KUBA: "מדובר במהלך אסטרטגי הכולל בין היתר הרחבה של תחום הפתרונות לאירועים, ופניה למגוון רחב יותר של קהלים: קולקציית המחטבים של הרשת עשויים מבדים דקיקים, נושמים ומנדפי זיעה בטכנולוגיית COOLING EFFECT. מתאימים לכל אישה בכל מידה ומגיעים עד מידה XL4 בשתי רמות חיטוב בצבע שחור ובצבע גוף. הבד ממנו עשויים המחטבים הוא בד דקיק במיוחד, אינו לוחץ וכמעט ואינו מורגש על הגוף ומאפשר תנועה חופשיה וקלילה והתאמה לכל בגד ולכל אירוע כבסיס לכל מלתחה".
JACK KUBA - הינה רשת בוטיקים יוקרתית להלבשה תחתונה המציגה קונספט חדשני בשיק צרפתי ועיצוב יוקרתי, עם דגש על Fit&Style - חווית מדידה והתאמה אישית . הרשת מונה 37 בוטיקים מעוצבים, כולל 5 בוטיקים בדיוטי פרי בנתב״ג ובאילת. בבוטיקים ובאתר ניתן למצוא את מיטב הקולקציות האיכותיות, הנוחות והנחשקות, בטרנדים המובילים בעולם בקטגוריות הלבשה תחתונה, מחטבים, פתרונות לחזה ומחשופים, תחתוני מחזור, גרביים וגרביונים, בגדי-ים ובגדי ים מחטבים, קולקציות משי, פיג'מות ,בגדי פנאי ואביזרי אופנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה