שיווק ופרסום

TERMINAL X משיק קולקציה משותפת עם הפאשניסטה טל נוי

אתר האופנה TERMINAL X משיק קולקציה חדשה עם אושיית האופנה טל נוי המתאימה גם ליום וגם לערב. הקולקציה עוצבה על ידי אתר האופנה בשיתוף טל וכולל פריטים קלאסיים על זמניים עם טוויסט

מערכת ice | 
טל נוי (צילום דימה טליאנסקי)
אתר האופנה TERMINAL X מכריז על שיתוף פעולה ראשון עם אושיית האופנה טל נוי. במסגרת שיתוף הפעולה, נוי משיקה קולקציה באתר המצליח. הקולקציה עוצבה כחלק מהקונספט החדשני TX COLLABS שאתר האופנה מוביל בישראל, במסגרתו מייצר פריטי קפסולה וקולקציות אופנה במהדורה מוגבלת, בשיתוף פעולה עם סלבס ומובילות דעה שיש להן סטייל ייחודי. 
אושיית האופנה טל נוי פרצה לחיינו בסערה אי שם בשנת 2010 כשהתפרסמה בסדרה "TLV - עושים את תל אביב". עוד לפניי עידן האינסטגרם והרשתות החברתיות נחשבה נוי למשפיענית בתחום האופנה שהציגה על המסך לוקים שהיו להשראה אופנתית בקרב נשים ונערות בישראל.
לאורך השנים שחלפו, הוסיפה לבסס את מעמדה כפאשניסטה ואיט גירל מקומית לצד הקמת חיי משפחה. עתה אתר TERMINAL X משתף לראשונה פעולה עם האיט גיל ויחד משיקים קולקציית קיץ, שתימכר לצידם של 200 מותגים בינלאומיים ומקומיים שמציע אתר האופנה.

קרדיט (דימה טליאנסקי)
הקולקציה החדשה עוצבה במיוחד עבור הקיץ הישראלי וכוללת פריטים קלאסיים עם נגיעות עכשוויות  בהם חולצות, מכנסיים, שמלות וחצאיות בצבעוניות ניטרלית- לבן, שחור, כחול נייבי, חום וירוק זית ונגיעה של טרנדיות של צבע טורקיז. הבגדים עשויים מבדים המתאימים לעונת המעבר ולקיץ הישראלי - סאטן, שיפון, כותנה, ג'רזי, ניילון וסריג שעובדים יחד בהרמוניה ויוצרים מראה שיקי ועל זמני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה