שיווק ופרסום

השקה נוספת למותג ההנעלה הבינ"ל: זו העיר שזכתה בסניף חדש

מותג ההנעלה הבין-לאומי, ניין ווסט, מודיע על השקה של סניף נוסף בהשקעה של 600 אלף שקל. הסניף החדש נפתח בשפרעם במתחם קניות חדש בשם "נחלה" ברח' דאהר עומר אלדידאני. הסניף משתרע על כ-70 מ"ר
מערכת ice | 
ניין ווסט שפרעם (צילום שי ארבל יחצ)
שבוע בלבד אחרי שדיווח על פתיחת סניף חדש בצפון הארץ, מותג ההנעלה הבין-לאומי, ניין ווסט, מודיע על השקה של סניף נוסף בהשקעה של 600 אלף שקל. הסניף החדש נפתח בשפרעם במתחם קניות חדש בשם "נחלה" ברח' דאהר עומר אלדידאני. הסניף משתרע על כ-70 מ"ר.
הסניף חדש מציע למכירה את קולקציית הקיץ החדשה לשנת 2023 שכוללת מגוון של נעליים ותיקים לנשים. הרוכשות יוכלו למצוא סנדלים, נעלי עקב, סניקרס, נעלי ספורט, כפכפים, ארנקים ועוד. המחירים נעים בטווח 350-1,000 שקל.
המותג מגיע אלינו מניו־יורק, שם נוסד בשנת 1978. כיום סניפי המותג פרוסים בכ-80 מדינות ברחבי העולם. בארץ המותג נכנס בשנת 1999 תחת קבוצת בריל (שמשווקת גם את המותגים נאוטיקה, לי קופר, טימברלנד ועוד). בארץ ישנם כ-31 סניפים של המותג.
לדברי אלמוג שרעבי, מנכ"ל המותג ניין ווסט בישראל: "בשבוע שעבר פתחנו סניף נוסף בצפון הארץ בקניון עופר הקריון, ומסתמן כהצלחה מרובה עם מאות מבקרים ביום. אנו נמשיך להתרחב בצפון הארץ וזאת במסגרת האסטרטגיה של נין ווסט להגיע למתחמי קניות מובילים ברחבי הארץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה