שיווק ופרסום

לאחר שנפסלה לשידור בשנה שעברה: "חוות החופש" בקמפיין חדש

הקמפיין בעלות מוערכת של כ-500 אלף שקלים באמצעות גיוס תרומות צפוי לעלות לראשונה בגמר האירוויזיון, ביום שבת ה-13.5. הקמפיין יעלה בברייק הזהב לפני ניקוד השירים ובהמשך ישודר בערוצים המסחריים ויעלה בשילוט על גבי 230 אוטובוסים, ברדיו ובדיגיטל
מערכת ice | 
קמפיין חוות החופש (צילום יחצ חוות החופש)
"חוות החופש", הפועלת כמרכז חינוך לשיקום בעלי חיים, יוצאת בקמפיין חדש לקראת חג השבועות "זו אינה בינה מלאכותית, אלו החיים שלהם ושלנו". במסגרת הפרסומת נעשה לראשונה שימוש בבינה מלאכותית במטרה לתאר את התהליך שעובר על פרה ליצור חלב והנזק הסביבתי שנגרם מהתהליך.
הקמפיין בעלות מוערכת של כ-500 אלף שקלים באמצעות גיוס תרומות צפוי לעלות לראשונה בגמר האירוויזיון, ביום שבת ה-13.5. הקמפיין יעלה בברייק הזהב לפני ניקוד השירים ובהמשך ישודר בערוצים המסחריים ויעלה בשילוט על גבי 230 אוטובוסים, ברדיו ובדיגיטל. על ההפקה אמון המשרד "שביט וזהו", בבעלות אסי שביט ורן אטלס.
עדית רומנו ומיטל בן ארי, מייסדות החווה: "אנו שמחות שיש לנו את הזדמנות להעביר את המסר של חוות החופש בצורה פתוחה ומזמינה, לאחר פסילת הקמפיין משידור בשנה שעברה, עשינו את הפקת הלקחים הנדרשת ואנו בטוחות שהדברים באים לידי ביטוי בקמפיין הנוכחי. משבר האקלים כבר כאן, כולנו חווינו אותו בחורף האחרון והאחריות להתמודדות איתו מוטלת לא רק על ממשלות ומדינות אלא על כל אחד ואחת מאיתנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה