שיווק ופרסום

קניוני עופר מסדרים לכם 70% הנחה: זו ההשקה החדשה של הרשת

רשת קניוני עופר מודיעה היום (שלישי) על השקת קמפיין חדש של ירידי עודפים בכ-15 קניונים ברחבי הארץ. הקמפיין יושק בכיכובה של פרזנטורית הרשת עדי אשכנזי ובהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל
מערכת ice | 
עדי אשכנזי (צילום שי פרנקו)
רשת קניוני עופר מודיעה היום (שלישי) על השקת קמפיין חדש של ירידי עודפים בכ-15 קניונים ברחבי הארץ. הקמפיין יושק בכיכובה של פרזנטורית הרשת עדי אשכנזי ובהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל.
הקמפיין שיעלה השבוע נערך על ידי משרד הפרסום מקאן תל־אביב ויזמין את הציבור ליהנות מירידי עודפים שיכללו הנחות של 70% הנחה על מאות פריטים ממגוון רחב של מותגים מובילים ורשתות שיווק, בהם רשתות אופנה, הנעלה, עיצוב הבית, ילדים, תיקים, קוסמטיקה ועוד. הקמפיין יושק בדיגיטל וברשתות החברתיות.
היריד יארך בתאריכים 14-20.5 ב-15 קניונים: עופר סנטר בנוף גליל, עופר הקריון בקריות, עופר נהריה, עופר גרנד קניון בחיפה, עופר חדרה, עופר השרון בנתניה, עופר מרום ברמת גן, עופר הגבעה בגבעת שמואל, עופר הקניון הגדול ועופר סירקין בפתח תקווה, עופר קניותר בנס ציונה, עופר קניון רחובות, עופר אדומים, קניון הראל ועופר גרנד קניון בבאר שבע.
בין הרשתות שייקחו חלק ביריד: הודיס, גולף, אינטימה, קרטרס, נעמן, זיפ, פיקס, ורדינון, דונה ויקטוריה, צומת ספרים ועוד.
לדברי טלי בראל, מנהל השיווק של קניוני עופר: "יריד העודפים של קניוני עופר הוא מסורת רבת שנים שהולכת ומתחזקת מידי עונה, וזאת בזכות האטרקטיביות של המותגים והמחירים. היריד הנוכחי יערך למשך 7 ימים בלבד, הוא יוצב במרכזי הקניונים ברחבי הארץ ויכלול מוצרים במחירים אטרקטיביים במיוחד לנשים, גברים וילדים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה