שיווק ופרסום

גיוון לא רק בטעם: שטראוס בפרסומת חדשה ומרגשת

בקמפיין חדש למותג סימפוניה, שטראוס יוצאת בפרסומת חדשה בכיכובם של שחקנים כבדי שמיעה והשיח, כאשר הפרסומת מתנהלת בשפת הסימנים וכתוביות
מערכת ice |  1
הפרסומת (צילום דויד סטרז’מייסטר)
גבינת סימפוניה מבית מחלבות שטראוס, מקדמת בשנים האחרונות אג'נדה חברתית באמצעות פרסומות המייצגות מגוון רחב של משפחות ישראליות. שטראוס יוצאת היום, 2.5.23, בקמפיין חדש למותג סימפוניה, כאשר בפרסומת מככבים שחקנים כבדי שמיעה והשיח בפרסומת מתנהל בשפת הסימנים וכתוביות. הקמפיין החדש ממשיך את הקו הפרסומי של סימפוניה ב-3 השנים האחרונות, המציג את מגוון הטעמים של סימפוניה בכל פעם באמצעות משפחה מגוונת אחרת, תחת המסר 'סימפוניה של טעמים בכל יום מחדש'.
 
בסרטון החדש, מוצגת משפחה בה שני ההורים כבדי שמיעה. אב המשפחה מכין לעצמו כריך עם גבינת סימפוניה וכל פעם מישהו אחר מבני המשפחה מבקש בשפת הסימנים שיכין לו גם - הבן, האמא והבת.
השחקנים שמשחקים את ההורים; הילה אלמוג ואבי בוקלר הם כבדי שמיעה והילדים "מדברים" את שפת הסימנים מהבית. הקמפיין הופק בסיוע עמותת נגישות ישראל המובילה בישראל את נושא הנגישות לאנשים עם מוגבלות על סוגיהם השונים. בשני הקמפיינים הקודמים, הוצגו משפחה חד מינית ומשפחה אתיופית. הקמפיין, כמו קודמיו, הופק בשיתוף משרד הפרסום ליאו ברנט.
גבינת סימפוניה מציעה מגוון רחב של טעמים ומאפשרת להתפנק כל יום מחדש במרקם ייחודי ובטעם נפלא.
יפתח עצמון, מנכ"ל מחלבות שטראוס: "אנו שמחים וגאים לעלות עם קמפיין חדש לסימפוניה שמציג הפעם משפחה בה חלק מהמשתתפים כבדי שמיעה, אשר מתקשרים באמצעות שפת הסימנים. כחלק מהאג'נדה של שטראוס, אנחנו פועלים להצגת מגוון אוכלוסיות ומשפחות בקמפיינים שלנו, מתוך הרצון להביא לידי ביטוי את הפסיפס הישראלי היפה והמגוון שלנו. בקמפיין הנוכחי בחרנו להציג  משפחה בה ההורים כבדי שמיעה. נעזרנו בעמותת נגישות ישראל כדי לוודא שאנו מציגים בצורה אותנטית ורגישה סיטואציה יומיומית מחיי המשפחה".
יובל וגנר, מייסד עמותת נגישות ישראל: "נושא הנגישות רלוונטי למיליון וחצי אנשים עם מוגבלות בישראל ובתחום השמיעה למעל לחצי מיליון איש, אוכלוסייה גדולה זו הינה חלק מהחברה בישראל. העמותה מאוד מעריכה ואוהבת את מחלבות שטראוס על פועלם הן להצגת אנשים עם מוגבלות והפעם כבדי שמיעה והן לעצם הנגשת הקמפיין. מדובר בפריצת דרך שתורמת רבות גם לשוויון ולשילוב אבל גם מהווה דוגמא לעסקים ומפרסמים שחשוב גם לשלב וגם שהפרסומות תהינה נגישות לכולם. עמותת נגישות ישראל מצפה לנגישות הפרסומות בישראל כי מדובר ב Win – Win – Win".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד!!!! (ל"ת)
    אני 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור