שיווק ופרסום

רשת ספייס במהלך ענק: כך הלקוחות יזכו להנחות משמעותיות

ספייס, רשת מועדוני הכושר ו-HOKA, מותג נעלי הספורט הנחשקות, יוצאות בשת"פ בשווי 200 אלף שקל, במסגרתו לקוחות הרשת יוכלו ליהנות מ-30% הנחה ברכישת נעלי המותג על כל קולקציית הנעלים של הוקה
מערכת ice | 
אימון בחדר כושר (צילום freepik)
ספייס, רשת מועדוני הכושר והודה, מותג נעלי הספורט הנחשקות, יוצאות בשת"פ המבוסס על ערכי המקצוענות, איכות ואורח חיים ספורטיבי, במטרה להנגיש את עולם הכושר והספורט לקהל הרחב. שווי שת"פ זה עומד על כ-200,000 שקל וימשך כחצי שנה. 
בשלב זה, שיתוף פעולה זה כולל בין היתר מיתוג קירות מרכזיים ב 5 מועדונים ממועדוני הכושר ברחבי הארץ (רמה"ש, כפ"ס, רחובות, ראשונים וגבעתיים), הצגת הקולקציה החדשה של נעלי המותג שתוצג בסניפי הרשת במיצג שיהיה נגיש לקהל הרחב מתוך מטרה לאפשר לכל אחד ואחת לעמוד את איכות הנעל ויכולותיה ולמצוא את הנעל המתאימה, הצוות המקצועי של ספייס ייהנה מנעלי המותג ויוכל להעיד על איכותם ומקצועיותם ממקור ראשון, וכל מינוי הרשת יוכלו ליהנות מ-30% הנחה ברכישת נעלי המותג על כל קולקציית הנעלים של הוקה כולל הקולקציות החדשות. 
בשנתיים האחרונות הייתה עליה של כ–22% בכמות המינויים ברשת ספייס, דבר שמוכיח כי המודעות של הישראלים לשמירה על כושר ואורח חיים בריא עומדת בקנה אחת עם הערנות העולמית לנושא. הרעיון העומד מאחורי מהלך זה הוא להנגיש את עולם הכושר והספורט לציבור הרחב, ולאפשר לו למצוא מקצועיות ואיכות תחת קורת גג אחת.
חיים פרנקל, בעלים ומנכ"ל ספייס: "אנחנו שמחים מאוד על שיתוף פעולה זה. מצאנו בצוות המקצועי של הוקה שותפים לערכים אותם אנחנו מקדמים במועדונים שלנו. כמותג מוביל בענף הכושר בישראל נמשיך לקדם שיתופי פעולה אסטרטגיים לטובת הלקוחות שלנו".
מאיר קנר, מנכ"ל ניו ראן, היבואן הרשמי של הוקה בישראל: "הוקה הוא מותג נעלי הריצה וההליכה המתפתח בעולם. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם רשת ספייס ועל ההזדמנות לאפשר לקהל המתאמנים הגדול שלה להתקדם עם טכנולוגיית נעליים חדשנית, ולחוות פעילות ספורט ובריאות איכותנית. שיתוף פעולה זה מהווה נדבך נוסף מהיוזמות שנציע לקהל הישראלי בשנת 2023".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה