שיווק ופרסום

אשת השיווק של החודש: מיטל שירן הראל, סמנכ"לית שיווק בבנק לאומי

בנק לאומי משיק עוד קמפיין מצליח שחורך את המסכים, והפעם סביב מהפכת השירות החדשה לפגישה עם בנקאי בזום. האסטרטגיה השיווקית של הבנק קולעת למטרה פעם אחר פעם. מי שמנווטת את הסירה מאחורי הקלעים הינה סמנכ"ל שיווק בבנק לאומי מיטל שירן הראל - אשת השיווק של חודש מרץ ב-ice
מערכת ice |  6
מיטל שירן הראל, סמנכ"לית שיווק בבנק לאומי (צילום Magma Images, אילן בשור)
מרגול שמה סוף לטרלולים. זה במשפט אחד על הקמפיין החדש של בנק לאומי שפעם אחר פעם מייצר להיטים שכובשים את מסכי הטלוויזיה. השילוב הפעם של מרגול כפרנזטורית יחד עם גל תורן היה מדוייק ומוצלח.
בכלל, בעולם שיווקי שבו הבנקים עולים לתחרות קשה גם בפרסומות בטלוויזיה ובדיגיטל, נדמה שבנק לאומי מצליח לפצח ולהעלות את הרמה כל פעם מחדש עד לרמת הפרטים הקטנים: המקצב, הצבעים, ודרך ההגשה שהיא תמיד מעבירה את המסר יחד עם קלילות והומור - והתוצאה: פרסומת שכייף לראות כל פעם מחדש.  סמנכ"לית שיווק בבנק לאומי, מיטל שירן הראל, היא אשת השיווק של חודש מרץ של ice.
מי את מיטל שירן הראל? 
"מיטל שירן הראל, נשואה לרועי, אמא לדנה, תום ומיקה. בשנים האחרונות מובילה את המהלכים השיווקיים והפרסומיים של לאומי כסמנכ"לית השיווק של הבנק. קודם לכן, מילאתי מגוון תפקידים בכירים בעולם השיווק והפרסום".
מה הוביל אותך לעולם השיווק?
"אני יכולה להעיד שכבר מגיל צעיר הדברים שהניעו אותי היו יצירתיות, סקרנות, מציאת אתגרים חדשים ובעיקר היכולת להשפיע על הדרך שבה אנשים מעצבים תפיסה לגבי מגוון תחומים בחיים. שיווק הוא תחום שמשתנה ועובר כל הזמן, מה שמתחבר אצלי ליצר הסקרנות ולרצון ללמוד, להתפתח וליזום".
בפרסומת החדשה צירפתם את מרגול יחד עם גל תורן: מה הוביל לצירוף פרזנטורית נוספת ומה היו הדגשים שהובילו על כך?
"מרגול היא חיזוק שאנו מאוד גאים בו. מרגול כמו מרגול אוהבת את השורה התחתונה, וזו בדיוק הדרך שבה רצינו להעביר את המסר של מהפכת השירות של לאומי, ואת האמירה המעשית שלאומי הוא הבנק הכי נוח בשירות בישראל. הכימיה בין גל לבין מרגול הייתה טובה ומהירה, ואנו כבר רואים את התוצאות שלה בתגובות המפרגנות לקמפיין".
 
הפרסומות של לאומי מדויקות עם להיטים שגם הביצוע הקאבר שלהם לא פחות להיט. גם יש דגש על קלילות והומור להעברת מסרים וההפקה מאוד נכונות עד בחירת הצבעים של לאומי. זה קו אסטרטגי? מה הוביל לבחירת המסר כך?
"האסטרטגיה של לאומי ברורה מאוד: לתת את השירות הכי נוח ללקוחות במגוון היבטים.
בחירה בשירים מוכרים ואהובים היא דרך טובה לתפיסת תשומת הלב בברייק הפרסומות והעברת מסרים באמצעים רכים יותר. יחד עם זאת, קריאייטיב לא מתחיל ונגמר בשירים. יש אתגר מאוד גדול היום לתפוס את הקשב של הצופים. לכן, הושקעה מחשבה רבה גם בוויזואליה של הפרסומות שלנו, כדי לייצר תחושת מחוברות וזיהוי מובהק לשפת לאומי, בעיקר לאור התחרות בענף".
הקמפיין נסב סביב מהפכת השירות החדשה לפגישה עם בנקאי בזום. מה היו התגובות לקמפיין והאם ניתן למדוד הצלחה או עלייה בלקוחות הבנק בעקבותיו?
שירות "בנקאי בזום" מאפשר ללקוח להיפגש עם בנקאי ולקבל שירות בדיוק כמו בפגישה פיזית, בין השאר הודות ליכולת לשתף מסמכים, לזהות את הלקוח ועוד, וע"י כך מייתר הלכה למעשה את ההגעה לסניף, אם הלקוח בוחר בכך. מדובר בשירות בלעדי ושובר שוויון במערכת הבנקאית, והוא מחזק את מיצוב לאומי כבנק הכי נוח בישראל. אנחנו שמחים לראות ביקוש הולך וגובר מצד לקוחותינו לשימוש בשירות, ועלייה חדשה במודעות ללאומי כבנק הכי נוח בשירות.
בנוסף, מחמיא לנו מאוד לראות את האהדה הציבורית הגדולה לקמפיין, שגם פורסמו לאחרונה בדירוגים רבים בתקשורת, כמובן לצד גם מחקרים פנימיים שלנו לאפקטיביות הפרסום ומיצוב לאומי מול המתחרים. זו לא המילה האחרונה בהבטחה הצרכנית שלנו להיות הבנק הכי נוח בשירות. אנחנו נמשיך ליזום מוצרים ושירותים חדשים שיתנו ערך ממשי ללקוחות".
בעבר בנקים לא היו מפרסמים הרבה, ועתה יש סוג של עדנה בפרסומות מאוד מושקעות. בבנק לאומי גם היו כמה החלטות עם שילוב פרזנטורים נוספים כמו ציפי שביט. התחרות האמתית מעבר לביצועים והשטח גם נמצאת בתחום המדיה והפרסום והשיווק?
"הקטגוריה הפיננסית בישראל תמיד נמצאת בתחרות בין השחקנים שמרכיבים אותה, והדבר נכון גם בתקופה זו. ניתן לראות זאת באופן ברור בהיקפי הפרסום בקטגוריה בכל הפלטפורמות".
מהו מנהל/ת שיווק טוב/ה ומקצועי/ה בעינייך? איזה טיפ היית נותנת למנהלי שיווק בתחילת דרכם?
"כל הזמן להיות עם האצבע על הדופק, קשוב לחידושים שעוברים על התחום שבו אתה פועל, ללמוד ולהכיר את כל הכלים והטכנולוגיות. אני יכולה להגיד שאני עוקבת מקרוב אחרי התפתחויות שונות שעוברות על תחום השיווק והפרסום ברחבי העולם, ובפרט בעולמות ה-AI (הבינה המלאכותית) ופוטנציאל ההשפעה שלהם על תחום השיווק. בשורה התחתונה, תמיד להיות סקרן ולא לפחד משינויים".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    כללי
    עומרי 04/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מבקש מבנק לאומי להמשיך את סלילת הרכבת נופית בעיר נוף הגליל בינתיים בתוך העיר עם אופציה לעתיד הקרוב לטבריה ולא לחיפה ,וגם להמשיך את מה שהתחילו לבנות מפנטהואזים סטודיו ובניינים ולהכריח לאנשים שקנו לגור בהם ,בעיר נוף הגליל אפשר לקנות בית אחד בלבד למגורים ,ואני מבקש שימשיכו בסיום בניין המשרדים של BST LTD בעיר נוף הגליל ,ומי שאין לו מה לעשות בעיר נוף הגליל או שלא גר בעיר אסור לו לשהות בעיר או שישכיר לו בבית מלון ולא בבית מגורים
    סגור
  • 5.
    אלופה (ל"ת)
    אייל 04/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    עבריינית מורשעת בחלון הראווה של הבנק
    433 04/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבוד!
    סגור
  • 3.
    אז הגב' דואגת לפרסום. לא מקדם דבר (ל"ת)
    אילה 04/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    וואלה, מרגול? מה שגיב טיירי היה אומר על זה.
    אישה 04/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרגול לצערי הרב לא דוגמה טובה לאישה פורצת דרך. יש לה קול מדהים, בלוז אמיתי. אבל החיבור לעולם התחתון הוא בעייתי וכתם על עברה. לא שמעתי שהתנצלה על כך מעולם.
    סגור
  • 1.
    פרסומות
    ברלר 04/2023/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    היא גם אחראית על הפרסומות הטפשיות של הבנק?
    סגור