שיווק ופרסום

בר זומר בצילומי הריון חושפניים: צפו בתמונות

הדוגמנית התייצבה  לשיתוף פעולה מתמשך עם פקטורי 54, כשיריית הפתיחה היא הפקת אופנה לקראת עונת האביב. סדרת הצילומים בכיכובה של זומר ההריונית עוסקת בהתבוננות פנימית, ניקיון ויציאה לדרך חדשה
מערכת ice |  4
בר זומר פקטורי 54 (צילום פקטורי 54)
בר זומר, אחת הדוגמניות המצליחות ביותר בישראל והשורדת בדימוס, חשפה לפני כחודשיים בפוסט מרגש במיוחד שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, שהיא ובעלה בשלוש השנים האחרונות, אביב כהן, בדרך להביא לעולם את ילדם הראשון. על גבי הסרטון שהעלתה כתבה זומר: "אנחנו מחכים לך", עם אימוג'ים של בקבוק ובטן הריונית. בסרטון עצמו זומר ובן זוגה אביב כהן נמצאים בחוף הים, כאשר הם ציירו לב על החול והניחו את המצלמה כלפי מעלה. כהן מלטף את בטנה והשניים נראים מאושרים מתמיד.
כעבר זמן קצר, זומר כבר מצאה את עצמה חוטפת אש. זומר רצתה לשתף את תחילת השליש השני בהריונה, ומול המראה היא צילמה את עצמה עם בטן הריונית חשופה. אלא שתגובות קשות שלא השאירו את הדוגמנית אדישה מיהרו להגיע, וגרמו לכך שהיא תגיב בחריפות. אחת העוקבות מיהרה להרוס את השמחה של זומר וכתבה לה: "לא צריך להראות בטן הריונית", עוקבת אחרת הטיחה בה: "גם כשאת בהריון את חושפת, תכבדי את המעמד שלך בתור אישה נשואה והרה". זומר, לא אהבה את הביקורת שחטפה ומיהרה להגיב להן בחריפות: "מה לא מכובד כאן?".
כעת, על הפרק שיתוף פעולה מתמשך עם פקטורי 54, כשיריית הפתיחה היא הפקת אופנה לקראת עונת האביב. סדרת הצילומים בכיכובה של זומר ההריונית עוסקת בהתבוננות פנימית, ניקיון ויציאה לדרך חדשה.
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יפה (ל"ת)
    חייק3 05/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    שיקצה
    יו 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את על קוקאין? אההה.. כן... שיקצה נו מה. ראוס
    סגור
  • 2.
    בר זומר
    יפעת 04/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בשביל צומי תעשה הכל. איכסססס
    סגור
  • 1.
    בר את חמוד, אך לא יאה ולא נאה, צניעות
    רימונה 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם מה שנסתר מהעין יש בו ברכה, אז למה???
    סגור