שיווק ופרסום

צביקה פיק ממשיך להרוויח: למה הראל ויזל שילם 250,000 שקל?

ענקית האופנה הישראלית בבעלותו של הראל ויזל, פוקס, שילמה באמצעות משרד הפרסום גיתם, אשר גם היה האחראי על הפקת הפרסומת כ-250 אלף שקלים. את זכויות השימוש בשיר הם רכשו מקבוצת ארומה מיוזיק המנהלת את זכויות היוצרים ללהיט של הזמר עצמו ושם אור
מערכת ice |  9
צביקה פיק (צילום פייסבוק/ צביקה פיק)
מתגעגעים למאסטרו? הקמפיין החדש לקראת הקיץ של "פוקס", שעלה לאוויר רק בימים האחרונים בכיכובם של דנה פרידר, מאיה ורטהיימר, מאור שוויצר ועופר חיון עם קאבר ללהיט האלמותי של צביקה פיק ז"ל, שהולחן על ידו ונכתב על ידי אשתו לשעבר מירית שם אור, הצליח מיד לתפוס את העין.
על פי פרסום במאקו, ענקית האופנה הישראלית בבעלותו של הראל ויזל שילמה באמצעות משרד הפרסום גיתם, אשר גם היה האחראי על הפקת הפרסומת כ-250 אלף שקלים. את זכויות השימוש בשיר הם רכשו מקבוצת ארומה מיוזיק המנהלת את זכויות היוצרים ללהיט של הזמר עצמו ושם אור.

לא מעט שירים של המאסטרו המנוח נמכרו לאחר מותו ושימשו לפרסומות, ביניהם "אהבה בסוף הקיץ" שנמכר לבזק, עבור סכום המוערך ב-250 אלף שקל, ו"מרי לו" שנמכר לרשת שופרסל במאות אלפי שקלים.
פיק היה זמר, מלחין, מוזיקאי ושחקן ישראלי. הפריצה הגדולה שלו אל תודעת הקהל הרחב הגיעה כאשר נבחר לככב בתפקיד הראשי (קלוד) במחזמר "שיער", שהוצג בישראל ב־1970. פיק הלחין את השיר "דיווה" בביצועה של דנה אינטרנשיונל, שזכה בתחרות האירוויזיון 1998. כזמר, התמודד בתחרות קדם-אירוויזיון שבע פעמים, יותר מכל אמן אחר, אך מעולם לא זכה. בפברואר 2011 קיבל את פרס אקו"ם על מפעל חיים בתחום הזמר העברי
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    רן
    רן 04/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פרסומת מעולה הצוות מדהים ובעיקר הכבוד שעשו לצביקה פיק זיכרונות לברכה זה רעיון יפה ומושקע והכל ממש מרגש
    סגור
  • 6.
    פרסומת גרועה, עיבוד נוראי לשיר טוב
    לפוקס אני לא נכנס 04/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיוציאו גם מיליון שקל, אבל זה לא יגרום לפרסומת להראות יותר טוב. ספק רב אם היא משיגה את המטרה.
    סגור
  • 5.
    רק שלא כתבתם את שם השיר.. (ל"ת)
    אייס קפה דה מרקר 04/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    שיוציא הרבה כסף על פרסום. אנחני כבר לא קונים בפוקס. (ל"ת)
    יהודה 04/2023/09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • שקר
    אבי 04/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתמול קנית
    סגור
  • 3.
    הזוי. במקום שיורידו לציבור את המחירים
    אביטל 04/2023/09
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הם מבזבזים כספים מהרווח שלהם, המוגזם,שבא מכספי הציבור ומהחקלאים המסכנים, כדי לקנות שירים מטופשים כדי שהציבור יקנה ייתר...והם ירוויחו יותר כסף!!! הזוי. אוייבי העם.
    סגור
  • 2.
    הראל ויזל תקבל סרטן אמן !!! (ל"ת)
    אסף 04/2023/09
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 1.
    למה לא מפרסמים בכתבה את שם השיר?? (ל"ת)
    ורד 04/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • לא יודע למה לא כתבו פה
    אנונימי 04/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל לפי מאקו מדובר בשיר "הרקדן האוטומטי"
    סגור