שיווק ופרסום

אופטיקה הלפרין משקיעה 4.5 מיליון שקל: זה הקמפיין שתעלה

דווקא בימים אלו: אופטיקה הלפרין משיקה קמפיין מאחד לבבות, בהשתתפות עובדיה ובהשקעה של כ-4.5 מיליון שקל
מערכת ice | 
אופטיקה הלפרין (צילום אופטיקה הלפרין)
בצל המשבר החברתי והקיטוב במדינה, משיקה רשת אופטיקה הלפרין קמפיין שיווקי מקיף תחת המסר ״כוחנו באחדותנו״ בהשקעה כספית המוערכת בכ-4.5 מיליון שקל. הקמפיין יופיע בטלוויזיה, יתנוסס על שלטי חוצות, דיגיטל, רדיו, עיתונות ובנכסים הדיגיטליים של הרשת.
הקמפיין מציג את עובדי אופטיקה הלפרין אשר צולמו בצילומי תקריב וניתן לראות רק את עיניהם מתוך מטרה להמחיש את המסר ״כולנו ביחד״. העובדים ברשת מגיעים ממגוון מגזרים, מעמדות, דתות ומיקום גאוגרפי ומייצגים את המגוון הרחב הקיים באוכלוסייה בישראל.

קמפיין זה דומה לקמפיין של הרשת שהתפרסם בשנת 2007, בהובלתו של מייסד הרשת, הרב רפאל הלפרין זצ״ל בכיכובם של עובדי הרשת. כעת בתו, מנכ״לית הרשת, חיה הלפרין, משחזרת את הקמפיין במחווה מרגשת לאביה. בקמפיין לקחו חלק 24 עובדים מהרשת אשר מייצגים חלקים שונים מהעם ומראים שכוחנו באחדותנו. כמו כן, הרשת משיקה מבצע מיוחד וחסר תקדים ליום העצמאות - 75% הנחה על עדשות ומשקפיים בקניית שני זוגות של משקפיים אופטיים - שמש או ראייה.
מנכ״לית אופטיקה הלפרין, חיה הלפרין: "בתקופה שבה כולם מדברים על פילוג, חשוב לנו ועכשיו יותר מתמיד לדבר על אחדות. אופטיקה הלפרין ממחישה את המכנה המשותף לנו כעם, שאפשר גם אחרת. במקורות כבר כתבו חז"ל "ואהבת לרעך כמוך", וזאת כל התורה על רגל אחת".
אריאל קמיאבי, מנכ״ל משרד הפרסום 'ברבור שחור' מסר: ״יום העצמאות הוא יום חג לכל הישראלים, שמזכיר לכולנו את המכנה המשותף הרחב שלנו שגדול בהרבה מהמחלוקות. בהלפרין חיים את המכנה המשותף הזה על בסיס יומי. העובדים של הרשת והלקוחות של הרשת הם מכל חלקי הפסיפס של החברה שלנו. לכן החלטנו השנה לנצל את מבצע יום העצמאות של הלפרין שהפך בעצמו למסורת, לאחד ולחגוג את הביחדנס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה