שיווק ופרסום

תוסף המזון החדש מבטיח להעניק ספיגה מלאה של רכיביו

Sequoia משיקה את הפורמולות החדשות שלה שמיוצרות בטכנולוגיה חדשנית, "הטכנולוגיה הליפוזומלית" שמאפשרת ספיגה מקסימלית של רכיבי הפורמולה בהשוואה לתוספי תזונה סטנדרטיים
מערכת ice | 
פורמולות (צילום דנה תמרי)
חברת Sequoia, אשר הוקמה בסוף שנת 2019 במטרה לספק מענה מהימן ואיכותי למגמה החדשה בשוק תוספי התזונה, משיקה את הפורמולות שלה שמיוצרות בטכנולוגיה חדשנית - "הטכנולוגיה הליפוזומלית".
המותג מעמיד לרשות הלקוחות שלל תוספי מזון איכותיים כשכל אחד מהתוספים, הוויטמינים והפורמולות מגיעים במעטפת ליפוזום יציבה ואמינה שמבטיחה ספיגה מקסימלית של חומרי ההזנה.
הטכנולוגיה הליפוזומלית מאפשרת ספיגה מקסימלית של הרכיבים, בהשוואה לתוספי תזונה סטנדרטיים, בהם רק חלק מהחומר הפעיל נספג בגוף. המשמעות היא שהפורמולות המתקבלות מאפשרות מיצוי אופטימלי של התוסף ושל כל יתרונותיו הבריאותיים.
הטכנולוגיה הליפוזומלית שייכת לתחום הננו-טכנולוגיה שעוסק במניעה, אבחון וטיפול במחלות באמצעים זעירים. טכנולוגיה חדשנית זו נעזרת בליפוזומים כמערכת שינוע מיקרוסקופית שנועדה להוביל תרופות לתאים אנושיים.
המולקולה המהונדסת פועלת באופן ייעודי על התאים שאליהם הוויטמינים או סוג המטען האחר אמורים להגיע, מבלי להיהרס בדרך על ידי תאים אחרים, כפי שקורה כשהמטען צריך לעבור דרך כל מערכת העיכול. התהליך המתקדם הזה מאפשר לדייק את מינון התרופה ולנצל את מלוא היתרונות והתועלות שלה כדי שתגיע ליעד במיטבה ותיספג היטב במחזור הדם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה