שיווק ופרסום

הסרט "סופר מריו" שובר שיאים בישראל: התקציב הגבוה בהיסטוריה

הסרט החדש של סופר מריו יעלה בקרוב לאקרנים בישראל. בינתיים, נודע כי הוא סרט האנימציה עם קמפיין הפרסום היקר ביותר בהיסטוריה של ישראל של כ-2 מיליון שקל
מערכת ice |  1
הסרט סופר מריו (צילום טוליפ אינטרטיימנט)
האחים סופר מריו, הסרט – הוא סרט האנימציה עם הקמפיין הגדול ביותר אי פעם בישראל. השרבב האדום הקופצני מריו, שהופיע לראשונה במשחק הווידיאו סופר מריו ב-1981 והפך לאחת מדמויות הפופ האהובות והמוכרות ביותר בעולם, מככב בסרט קולנוע חדש לכל המשפחה שיצא בפסח הקרוב. 
מדובר בשיתוף פעולה עולמי ראשון בין אחד מאולפני האנימציה המצליחים בעולם "אילומיניישן" ("המיניונים", "לשיר", "החיים הסודיים של חיות המחמד" ועוד) וחברת משחקי הווידיאו המצליחה ביותר בעולם "נינטנדו".
סרטם הקודם של אילומנשיין "המיניונים 2 עלייתו של גרו" שיצא בארץ בשנה שעברה הפך לתופעה של ממש ושבר את כל שיאי המכירות לסרט אנימציה בישראל עם כמיליון צופים. הסרט "האחים סופר מריו" יוצא בכל העולם במקביל בתאריך 6/4/2023 (חג הפסח אצלנו) ותהיה לו ההפצה הרחבה ביותר לסרט אנימציה בארץ איי פעם:
דורית ישי, מנכ"לית טוליפ אינטרטיימנט: "הסרט ייצא גם בתלת מימד, הוא חדשני ומרהיב במיוחד וממש גורם לצופים את התחושה של כניסה אל תוך המשחק. באיימקס תלת מימד (מסכי ענק רחבים בטכנלוגיית הקרנת לייזר מיטבית) ב4DX (כסאות זזים ואפקטים של מים ורוח) ובדו מימד בשלל גרסאות מדובבות. הסרט יצא כמובן בדיבוב לעברית לצד שפת המקור אנגלית. כמו כן החלטנו להוציא הפעם גם דיבוב לרוסית, צרפתית וערבית בבתי קולנוע נבחרים במה שתהיה כאמור ההפצה הרחבה ביותר לסרט אנימציה בישראל איי פעם."
הסרט יציג במעל מאה מסכים בכל בתי הקולנוע ברחבי הארץ, מאילת ועד בית גבריאל, בפסח הקרוב.  מכירת הכרטיסים המוקדמת לסרט כבר החלה. כיאה לכך, לסרט יהיה גם את תקציב הפרסום הגדול ביותר לסרט אנימציה. לפי חברת טוליפ אינטרטיימנט, חברת ההפצה המקומית היקפי הפרסום של הסרט יהיו כ-2 מיליון שקלים (בהשוואה לכחצי מיליון לסרט אנימציה ממוצע) – שלטי חוצות בכל הארץ, קמפיין בערוצי הטלויזיה המסחריים, רדיו, אינטרנט ורשתות חברתיות כמובן – כולל קמפיין טיקטוק חדשני ונרחב, פרסום בבתי הקולנוע עצמם, ואפילו שיתוף פעולה ראשון מסוגו בארץ בין סרט קולנוע ופלטפורמת המשלוחים וולט.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בלבה בלה בלה....
    אחד העם 04/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נמאס לכם עם כותרות פייק כל הזמן אתם פשוט מאבדים את האמון בכם... סתם חרטטנים. אהה וזה תרגילי משיכה משנות ה-60 תתפתחו כבר
    סגור